Gå til innhold

vedmaskin for nybegynner


Gjest

Anbefalte innlegg

noen som har innspill, råd/vink til ein som skal starte med småskala vedproduksjon ca 100m3 i året,

skal no innvistere i vedmaskin og har funne ein del maskiner som ser aktuelle ut, japa 300, japa 700, bala agri 320, og palax combi m2. den eg har funne ut er mest aktuell for meg er japa 300 pga stor stokkediameter i forhold til pris. noen som har gode/dårlige erfaringer med desse maskinene? innspill til andre gode maskiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hond43_1

noen som har innspill, råd/vink til ein som skal starte med småskala vedproduksjon ca 100m3 i året,

skal no innvistere i vedmaskin og har funne ein del maskiner som ser aktuelle ut, japa 300, japa 700, bala agri 320, og palax combi m2. den eg har funne ut er mest aktuell for meg er japa 300 pga stor stokkediameter i forhold til pris. noen som har gode/dårlige erfaringer med desse maskinene? innspill til andre gode maskiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hond43_1
takker for svar,har vurdert brukt maskin og, men er jo litt kjekkere med ein ny. trur det skal vær overkommelig med 2 tømmerlass i året iallefall, noen som har erfaring med ca dim på vedvirke?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hond43_1
har sett på pilkemaster evo30 no, å da ser ut so ein perfekt maskin for meg, noen som har peiling på prisen på den, fant ein pris på 47000? kor lang tid har du brukt på å gjere opp 50-60 sekker?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hond43_1
oki, kjem nok til å stå mest aleine med dette, so satse på å ha 2 1000 liters sekker i stativ som eg fyller før eg kjører dei vekk for lagring. får gå i butikken å høyra ka dei skal ha for ein sånn då.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...