Gå til innhold

Dalen 1254 erfaringer?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har tenkt å kjøpe meg ei enkel og billig vedmaskin, og har sett på dalen 1254.

Er det noen som kan komme med erfaringer, tips og hint, både positive og negative ang. dette????

 

Takker for alle svar

Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei.

 

Har tenkt å kjøpe meg ei enkel og billig vedmaskin, og har sett på dalen 1254.

Er det noen som kan komme med erfaringer, tips og hint, både positive og negative ang. dette????

 

Takker for alle svar

Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonym

Hei.

 

Har hatt denne maskina i ein vinter no og har fått noken erfaringar.

 

For det første så er maskina genialt billig i forhold til mykje anna. Men maskina har noken negative sider:

Sagbladet kiler seg innimellom, og da må ein til me slegga å styre. Kløyvekrafta er litt svak og kløyver berre i 4, dvs at dei store stokkane må kløyvast fleire gonger. Husker ikkje heilt kva diameter stokker maskina klarer men det er ein del ein må ta med motorsag utenom.

 

Har etter ein sesong blitt litt sulten på ny maskin, pga eg ikkje liker sagbladet og savner litt kløyvekraft.

 

Eg laga 40 europaller i vinter og prøver meg ein sesong til med maskina inntill eg får større bestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Til denne prisen får en utelukkende eldre maskiner med sagblad, i så måte har 1254 en fordel ved at man beveger sagbladet og ikke strongen. Å sage krokete stronger på en maskin med vugge er et mareritt i forhold.

 

Det er viktig med gode reimer og riktig stramming, reimer som har sluret mye blir ødelagde på sidene og mister friksjonen. For at reimene skal vare er det en absolutt nødvendighet å lage seg til snorutløsning eller tilsvarende på kraftutaket slik at man kan stoppe raskt når det kiler seg.

 

Kapasiteten er som nevnt over noe lav i forhold til moderne maskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...