Gå til innhold

Redskapshus med eller utan suttak


Gjest

Anbefalte innlegg

Driv å bygger redskapshus,der me vurdera å sette inn nokre vedpallar og,bør me leggje suttak under planja platene på taket på grunn av at det vil kondensere av veden og byrje å renne under planja platene?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driv å bygger redskapshus,der me vurdera å sette inn nokre vedpallar og,bør me leggje suttak under planja platene på taket på grunn av at det vil kondensere av veden og byrje å renne under planja platene?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du kan klare deg med takplater med kondensbelegg på i eit vedhus, men ikkje i husdyrrom. Eg har vore med å montert plater med kondensbelegg på ein låve der forluka som regel stod open, og der var dei ikkje gode nok sa kunden. Eit anna alternativ er eternittplater.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Anonym

Flere erfaringer med takplater med kondensbelegg?

Skall bygge fjøs med w takstoler isolert himling og blir da kaldt loft.Tradisjonelt er jo sutak brukt.Det blir billigere men er det bra nok??

 

Hvis jeg skall legge sutaksplater.Blir rett legge måte følgende? cc 120 takstol, så 2*4 lekt så sutak så 23mm*48mm lekt og så takplater?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Sløyfene vil jeg gått opp til 36mm. Da får du bedre lufting. Jeg bruker alltid impregnerte sløyfer og lekter.

 

Sutak legger du vel rett på stolene, men jeg foretrekker undertak av enten rupanel eller plater, og deretter takpapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...