Gå til innhold

JF 850


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
hei, eg vurderer å starte ei lita entrepenør bedrift for meg sjølv. held til på vestlandet, så egenskapar i bakkar og marktrykk er viktig, studerer litt på jf 850 sidemontert snitter, men lurer da på kapasitet på mindre teigar? klarar den 5-6 meter skårar? ev. paralell køyring? vurderer 5820 til å drage den med? evt. klarer traktoren ein 1055 snitter?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir_1
naboen kjører en JF850 etter en fire meters slåmaskin.Ifølge han er det ikke tilrådelig med en breiere ranke. Kan være vanskelig nok å svelge 4 meter hvis gresset er fuktig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har JF 850 som eg driv litt leigekøyring med. Den er grei nok i bakkar, men då er det viktig at traktoren har nok vekt på framhjula på grunn av at den har ein tendens til å dra traktoren sidelengs. Har køyrt 3x3meter skår med den utan at det var noko stort problem. Paralell køyring blir vanskelig sidan nettet på vognene er på feil side. Kan kansje køyre vogna på venstre sida, men då må du i allefall ha forlengar på tuten. Har aldri høyrt om nokon som har paralellkøyrt med fc 850! Du har ikkje problem med å dra den med 5820.

Veit ikkje korleis 1055 er på 88 hk, men det er ikkje tvil om at det er det som er entreprenørmaskin. Med slepar er det jo også mogleg med paralell køyring. Viss det er snakk om ny maskin og traktor,trur eg du skal gå for ein sekser og slepesnittar heller! Men kvifor ikkje ein brukt sjølvgåande?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yc_85_1
ein slepenitter hadde vel vore tingen ja, men kva effekt treng dei? ein seksar er vel uaktuelt grunna vekt, blaute myra og bratte bakkar..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok du kjem over myra med ein seksar også. Men du klarer nok ein slepar med ein JD 6330 ol også, men kapasiteten er deretter. Forresten så er bakken like bratt med ein seksar! Har du mangen kunder?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yc_85_1
ja, det kan vere aktuelt med 63/6430 evt ein valtra n serie, har vel ikkje spesifikke kundar enda, eg er vel på tanke stadiet enda. men har lyst å prøve å starte for meg sjølv, med snitting og beitepussing på sommaren og evt. brøyting og gravemaskin på vinter og vår.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,8 meter slåmaskin x 3 tyder på elendig avling.

Pickupen er ikke brei nok til å gafle i seg så mye gras dersom det er normal avling. Da er det nok med enkel 3,2-skår. Blir skåren for brei ender det bare med ball ute på siden av pickupen. Dessuten er ikke drivlinjen inni snitteren av verdens sterkeste sort, så bruk vettet.

Jeg kjører 850 med en 70-hester. Det går vanligvis greit. je har helt rett i at flaskehalsen ligger i silo og mannskap på de fleste gårdene.

Det er to ting som teller i grovforproduksjonen: 1. Foret skal koste så lite som mulig. 2. Dyra skal spise så mye som mulig.

Ikke søl bort pengene på store maskiner hvis du skal høste mindre enn 1000 m3 silo pr år. Du kommer veldig langt med en 850.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yc_85_1
trur nok ein 850 er passeleg størrelse her, veit ikkje om andre snitterar i nærheten. den skulle vel vere vesentleg større kapasitet på enn ein serigstad, men samtidig passeleg til silo linjene folk har. kan heller vurdere ein slepe snitter viss det skulle vise seg å vere liv laga... kor mange daa. kan ein forvente å klare på ein dag, (10 timar) eller noko liknandes?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Gaute_1

Hei!

Er det noen spesiell slåmaskinsom er å anbefale på JF850? En som legger graset &quot\;langs&quot\; etter strengen eller &quot\;rufser&quot\; strengen til? Tenker da Kverneland som jeg syns legger langs, mens kuhn roter til?

Har det egentlig noen betydning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Dess breie slåmaskin du kjører med, dess viktigere er der at graset er &quot\;strigla&quot\; i fartsretninga.

 

Vi kjørte 850'n etter både ei JF 2,4-meter og Pöttinger 3-meter, og den trivdes nok best med den lille, i alle fall måtte man kjøre pinlig nøye med den største og passe på at det ikke la seg dotter i kanten av tindebana på pick-upen. Kom en slik dott inn sammen med vanlig grasmengde ble det brått stopp...

 

Kapasitetsmessig sleit vi med å få gjennom stort mer enn 70 mål om dagen uten å plage snitteren til døde. Den virka til å trives bedre når den fikk noen minutter pustepause mellom lassa i kjøring til gamle tårnsiloene enn når det ble jamt kjør til plansiloer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute_1

Okei, men med pen kjøring burde det gå greit med 3 meter som roter graset.

Hvilke slåmaskiner er det som legger graset på langs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...