Guest Jens_1 Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Jeg sliter med mye balderbrå i 1.års enga. Pent fordelt over hele jordet, og tydelig i såradene. Det er for meg tydelig at det stammer ifra frøblandinga. Når jeg reiser rundt og ser i frøåkrene rundt nå så ser jeg og mye balderbrå, tistler og annet ugras i åkrene. Er de ikke forplikta til å luke dette?? Det fører til vesentlig svikt i både mengde og kvalitet på grasavlinga særlig 1. engår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Jeg sliter med mye balderbrå i 1.års enga. Pent fordelt over hele jordet, og tydelig i såradene. Det er for meg tydelig at det stammer ifra frøblandinga. Når jeg reiser rundt og ser i frøåkrene rundt nå så ser jeg og mye balderbrå, tistler og annet ugras i åkrene. Er de ikke forplikta til å luke dette?? Det fører til vesentlig svikt i både mengde og kvalitet på grasavlinga særlig 1. engår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jens_1 Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Synspunkter anyone?? Tenker å ta det opp med frøselgerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Sjekk innholdet i deklarasjonen på frøblandingene. Det står vel stort sett en post med \"\;annet X%\"\; Den rommer så mangt.. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.