Gå til innhold

Høns??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har bygget meg et hønsehus på 230*150. Lurer på hvor mange høner jeg kan ha. Lurer også på hvilke raser som er gode egg-leggere.

 

Er det noen som har tips til hvordan man kan innrede best mulig. Noen tips til "leker" til hønene?

 

Er taknemlig om noen har noen gode råd til en nybegynner innenfor hønebransjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans_Martin_1

Jeg har bygget meg et hønsehus på 230*150. Lurer på hvor mange høner jeg kan ha. Lurer også på hvilke raser som er gode egg-leggere.

 

Er det noen som har tips til hvordan man kan innrede best mulig. Noen tips til \&quot\;leker\&quot\; til hønene?

 

Er taknemlig om noen har noen gode råd til en nybegynner innenfor hønebransjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans_Martin_1

Jeg har bygget meg et hønsehus på 230cm*150cm. Lurer på hvor mange høner jeg kan ha. Lurer også på hvilke raser som er gode egg-leggere.

 

Er det noen som har tips til hvordan man kan innrede best mulig. Noen tips til \&quot\;leker\&quot\; til hønene?

 

Er taknemlig om noen har noen gode råd til en nybegynner innenfor hønebransjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor får du tak på susex? Er dei greie med kvarandre? Har nokre vanlege bruke eggleggarhøner. Produserer som berre det, men alle ser heilt fæle ut, og dei er stygge til å mobbe kvarandre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Faile_1

Fuglepraten.no

 

Berre å spørje her om det er noko du lurer på. finst mange gode bøker på biblioteket, høns i hagen for eksempel.

 

Eg regner 4 høner per kvadratmeter. Har dei utegard trivast dei mykje beter, er der gras der et dei nesten ikkje hønsefor:)

 

Angåande raser er vanlege produksjonshøner dei som legg mest egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...