Guest Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Er det noe som har erfaring med liggebåser med dypstrø? Tenker meg en løsning der jeg støper en smal mur(evt sette opp plank) og fyller liggebåsrekkene med en blanding av flis, bark og halm. 25-40 cm? Ser for meg at det er mer behagelig å ligge i en slik bås enn på ei tynn gummimatte. Holder på med ammeku i kaldtfjøs på Hadeland. Har talle nå. Blir det veldig mye fuktighet inne i båsene? Lager jeg meg mye handarbeid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arne_1 Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Er det noe som har erfaring med liggebåser med dypstrø? Tenker meg en løsning der jeg støper en smal mur(evt sette opp plank) og fyller liggebåsrekkene med en blanding av flis, bark og halm. 25-40 cm? Ser for meg at det er mer behagelig å ligge i en slik bås enn på ei tynn gummimatte. Holder på med ammeku i kaldtfjøs på Hadeland. Har talle nå. Blir det veldig mye fuktighet inne i båsene? Lager jeg meg mye handarbeid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.