Guest Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Hei. er på jakt etter noen tips på trådløst kamera til et litte saue fjøs. skal brukes under lammingen. krav: Må ha rekke vide på minst 200M. bør ha mulighet får å flytte anntenen til mottaker og kamera. Har ikke tilgang på nett så må være trådløst. takker for alle tips :) S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Google Logitech alert 700. Mener jeg kjøpte det på komplett, gir signaler over strømnettet, fungerer veldig bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Jeg har Logitech Alert i fjøset, helt fantastisk system. Det er ikke trådløst, men signelet går over strømnettet. Noe som gjør det veldig enkelt og stabilt, og med god kvalitet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Hei kva er rekkevidda på dette kameraet. taklar det 50-100 m mellom td fjøs og hus og må det vere på same hovudsikringer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Jeg vi anbefale D-link sine cloud camera. Disse er rimelige og selges stort sett overalt. Kameraene settes enkelt opp mot trådløst nett og kan streame video til nettleser, smarttelefon eller nettbrett. Koster fra 700 og oppover. Eneste som trengs der kameraet skal plasseres er tilgang til trådløst nett. Kameraene har stort sett ir nattmodus alle sammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.