Guest Anonym Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 hei..brøyter i dag med ein 3m tellefsdal v- plog i brøyteplate, og brøyter parkeringsplasser, gangstier, byggefelt og noen småveier,og er fornøyd me den! men til neste år skal eg og brøyte ein fylkesvei + noen fleire sideveier, så lurte på et k70 skjær som kaster snøen litt bedre men somm som i tilleg er vendbar, men så er eg usikker på koss de vil fungere på byggefelt og parkeringsplasser med eit slik?? og om traktor, ein 125hk 4 sylindar traktor på 5 tonn vil bli for lite?? formeingar om dette? takkar for svar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 hei..brøyter i dag med ein 3m tellefsdal v- plog i brøyteplate, og brøyter parkeringsplasser, gangstier, byggefelt og noen småveier,og er fornøyd me den! men til neste år skal eg og brøyte ein fylkesvei + noen fleire sideveier, så lurte på et k70 skjær som kaster snøen litt bedre men somm som i tilleg er vendbar, men så er eg usikker på koss de vil fungere på byggefelt og parkeringsplasser med eit slik?? og om traktor, ein 125hk 4 sylindar traktor på 5 tonn vil bli for lite?? formeingar om dette? takkar for svar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.