Gå til innhold

Og igjen.... Brøytepriser.


Gjest

Anbefalte innlegg

Takk til de som kan svare på: Hva skal brøyting/strøing koste?

Redskap: Valtra n111(50km), med vikeplog og 2 trinns fres, samt strøkasse.

Håper på gode tips på timekjøring,km, transport osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Undrende_1

Takk til de som kan svare på: Hva skal brøyting/strøing koste?

Redskap: Valtra n111(50km), med vikeplog og 2 trinns fres, samt strøkasse.

Håper på gode tips på timekjøring,km, transport osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke legg deg under 1000. f.eks 100000 i beredskap og 650kr i timen. blir ikke rik uansett med brøyting, men litt må man sitte igjen med å selge sjela si i 6mnd hvert år, og motta kjeft og klager osv. være beredt 4464 timer døgnet rund i året og binde opp traktor med redskap til verdi rundt 800000 bør vel være verdt litt! still krav om det du mener du burde ha, og får du ikke det la det heller være.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drev med brøyting ifra 1984 fram til2002 da ga jeg meg har kjørt med traktor hele tiden kjøpte demokjørt 120 hk deutz den betalte jeg ned på først vinteren i 1984!

Jeg ser heller på det som en byttehandel traktor utstyr diesel reperasjoner hvor mye av brøytinga må utføres før jeg kan kjøpe meg en is?Dette forholde her har det bare godt en vei med ned!enig med førstemann ta deg betalt eller la det snø.

ene roda som jeg kjørte i 1989 1995 ca 17 imer hadde jeg 9000 kr turen, for han som kjører den nå 5000, ikke rare pengen på utstyr trygdede latsabber har det bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten_H_1

Greit om dere skriver hvor i landet dere har brøyting. Her på Haugalandet hvor jeg har brøyting har jeg ca 50.000kr i beredskap og 575kr + mva på dagtid og 625kr + mva på kveldstid/natt.

Da kjører jeg med en flett ny MF 5475 og et nytt 3m Fransgård skjær. Synes det er en grei pris i og med at vi er heldige om vi får 2 uker med snø i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kim brøyte du for. trudde timepris for traktor og skjær va ca 500 + beredskap

 

eg brøyte kun for private og tar 200 pr vei/innkjørsel dette gir meg ei timelønn på mellom 1000og 2000 kroner men eg har ikkje berdskapstillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten_H_1

Hadde prisen vært 500kr + beredskap så hadde traktoren å skjæret fått stått pent inne i løa :)

Jeg brøyter for Karmøy bygdeservice og har brøyting på Raglamyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...