Guest Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 noen som veit om noen firma som har brøyting med traktor i bergen i vinter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest desperado_1 Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 noen som veit om noen firma som har brøyting med traktor i bergen i vinter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest traktor gutten Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 hei. jeg har nå brøytet for et firma i to år nå, men har lyst til å starte me litt egenbrøyting. men veit ikkje heilt åssen pris jeg skal ta for hus i byggefelt og gårdstun osv. noen her som har litt peiling på dette? :) og må jeg lage firma vis jeg skal ha ein brøyte runde som varer rundt 4-6 timer? setter stor pris på gode svar :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IB Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 hvordan få privte kunder? altså hvordan finner man dem, evt legge noe i postkassa elller annonse i avisa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.