Guest Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Skal sette brøyteskjær på en 110-90 og lurer på hva som er lurt. Har sett denne traktoren med både brøyteplate og frontlift men hverken Tellefsdal eller Torp finner denne traktoren i lista så jeg lurer på om noen vet hvilken traktor jeg skal kjøpe til slik at brøyteplata eller frontliften passer ? Brøyteplata med paralellogram er vel mye dyrere enn en frontlift? Kanskje noen som har brukt til salgs? Er det noen som har erfaring med dette utstyret på denne traktoren?- hvilket skjær skal jeg velge. Det bør ha litt kasteegenskaper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gårdbruker'n Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Skal sette brøyteskjær på en 110-90 og lurer på hva som er lurt. Har sett denne traktoren med både brøyteplate og frontlift men hverken Tellefsdal eller Torp finner denne traktoren i lista så jeg lurer på om noen vet hvilken traktor jeg skal kjøpe til slik at brøyteplata eller frontliften passer ? Brøyteplata med paralellogram er vel mye dyrere enn en frontlift? Kanskje noen som har brukt til salgs? Er det noen som har erfaring med dette utstyret på denne traktoren?- hvilket skjær skal jeg velge. Det bør ha litt kasteegenskaper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Hei Danske HE-VA har enkel og billige frontlifter til 110-90. Eikmanskin har andre He-Va produkter og skaffet meg dette like billig som å ta det inn selv! Torp Maskinburde hvite dette fordi de det er akkurat denne de tar inn og kaller TM-løft og tar 24 000,- for. Da må du moneter den på brøyteplate i tillegg! Denne får du for 8 000 ,- + 8 000 for braketter til 110-90. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.