Gå til innhold

brøyting i oslo


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen her som har direkte erfaring med brøyting i Oslo som underentrepenør? har fått forespørsel om å leie ut en 120hk traktor med sjåfør til brøyting av i hovedsak plasser. Hvilke vilkår har dere evt, hvilke firmaer er greie og kjøre for ,hvem er IKKE greie å kjøre for etc.... all informasjon dere sitter på ang brøyting ( og annen kjøring) i Oslo mottas med takk.

 

Ikke la dette skli ut til en ny debatt om priser på brøyting,eller merkediskusjon takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vemund_1

Noen her som har direkte erfaring med brøyting i Oslo som underentrepenør? har fått forespørsel om å leie ut en 120hk traktor med sjåfør til brøyting av i hovedsak plasser. Hvilke vilkår har dere evt, hvilke firmaer er greie og kjøre for ,hvem er IKKE greie å kjøre for etc.... all informasjon dere sitter på ang brøyting ( og annen kjøring) i Oslo mottas med takk.

 

Ikke la dette skli ut til en ny debatt om priser på brøyting,eller merkediskusjon takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Har kjørt i oslo området i ca 10 år.

Men gir meg nå,satser lokalt på egen kjøring.

Vil ikke heng ut no firma,men der jeg trivdes best var hos MSS,Maskinell Snø Service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bullseye_1
Har kun (såvidt) kjørt for Vaktmesterkompaniet/ISS, men syns det var veldig bra. Den døgnåpne kantina deres er jo en digg bonus!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

jeg har jobba i park og ideretts vesenet i 16 år å jeg har kjørt både traktor og andre maskiner, jeg søker jobb som sjåfør på traktor brøyting i oppland /oslo jeg kan begjynne omg.

 

Trenger du /dere en sjåfør så ta kontakt på

47 63 55 04

kun seriøse HEV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...