Gå til innhold

Krone lessevogn.


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Den værste plassen å plassere dysene er over pick-upen, men i strengen er ok. Der får man igrunn veldig lite kontakt med pick-upen, då graset på topp i strengen ikkje er mye i kontakt med pick-pen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Etter min mening har du skaffa deg Rolls Royce av lessevogner Torgeir :) Men jeg anbefaler deg å få i orden ei brems, kjørte en dag uten bremser på E 260\'n, og det var ikke særlig moro...

 

Høres ut som du ikke er skvetten for å skru litt, og da har du sannsynligvis ferdighetene og - og da har du grasvogn i MANGE år framover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Nils_Neteland_1
Til plansilo:kjøp finsnittar!Eg trur du får like god pakking med MK 134,som med lessevogn.Lessevogna har den feilen at den ikkje dauslår graset,det gjer MK.MEN,er det for mykje forturka,er ikkje nokon av desse metodane brukande,då må ein ha finsnittar,ellers vert foret av for dårleg kvalitet.Sjølv brukar eg MK og tårnsilo,tørkar moderat,brukar fylltømar,og då for ein eit svært godt resultat.Har og prøvd lessevogn,men synest faktisk det er lettare å køyre med side montert hausteutstyr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Torgeir_1

Etter å ha kjørt inn ca 90 mål på 8 timer(og det var myyye gress) med andreslått i går, må jeg si meg storfornøyd med vogna. Utrolig bra kapasitet både på ilegg og utlegg. Tømte faktisk vogna på under ett minutt med spredevalser... slett ble det også. Utrolig godt med litt fornyelse etter å ha humpet i ti år med 134èn.(ikke no stygt sagt om den)

http://www.myvideo.de/watch/1151034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...