Gå til innhold

Snøfreser fra Kellfri


Gjest

Anbefalte innlegg

 

 

Heisan!

 

Vurdere å gå til anskaffelse av snøfreser fra Kellfri: 37-SF240, men tenkte å høre her om det er noen som har erfaring med denne freseren/merket? Freseren skal kun brukes til egen privat brøyting på gården så det er ikke en freser som kommer til å bli brukt i næring og derfor ikke de helt store krav til slitestyrke sammenlignet med de helt kjente og dyre merkene. Har også kommet over en To trinns fres fra NC og lurer også på om det er noen som har kjennskap til dette merket?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest om Kellfri og deres kinesiske produkter på div. Svenske forum, så skal ihvertfall jeg holde meg langt unna alt som kommer fra det firmaet.

Det samme gjelder vel liknende kinesiske produkter også bare med et annet navn.

Nå er visstnok Kellfri i Sverige bra til og forsøke og ordne opp i alle problemene, men hvordan dette fungerer her I Norge vet jeg ikke noe om.

Mitt råd, finn deg et annet merke, kvalitet lønner seg som regel i lengden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokner nok til den nordlige delen ja. Og som jeg tenkte så er nok kvaliteten etter kjent Kina kvalitet og har valgt å styre unna denne fresern. Valget falt på en NC25P. En fres som ikke er av de aller mest solgte, men NC er jo kjent for ellers å ha bra kvalitet og etter å ha snakket med entreprenør som har brukt denne freseren i næring falt valget ganske lett. Så får tiden vise om dette var et klokt valg eller ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...