Gå til innhold

Kjøpe plastrør utan å blakke seg


Gjest

Anbefalte innlegg

Eg må grave opp ei grov og legge ned nye rør sidan dei gamle røra er blitt for små til dagens vassføring. Nye rør er grusomt dyre og eg har utsett det i årevis, men no er det skikkeleg dritver her og hagen min er øydelagd av vatn som renn over.

Kvar eller på kva måte får ein fatt i rør utan å gå konk?

 

Dei gamle røra er 9-toms, trur eg, så dei nye må vere noko større og eg treng kanskje 100 m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo vurdere og legge ned f.eks 4&quot\;rør ved siden av den gamle 9&quot\;røra.

Om du likevel vil skifte rør har vi funnet ut at Enreco er billigst på rør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 kr meteren for 10-tomsrør var faktisk enno meir enn det eg har sett før.

Eg har hatt open bekk gjennom hagen i årevis, men prøvde å stake opp dei gamle røra i sommar. Dei var då fulle av sand, men eg trudde eg hadde fått dei til no. Den gong ei...og no har eg bekk der igjen. Kjem neppe utanom å grave opp heile skiten.

 

Har prøvd å google Enreco, men finn sjølvsagt ikkje pris.

Kva heiter slike rør i fagterminologien? Litt vanskeleg når ein ikkje veit heilt kva ein skal spørje etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 kroner meteren høres da helt sinnsykt ut. Driver i åkergrøfting om dagen og det er riktignok 110 mm Ø-rør - utvendig korrigerte, innvendig glatte med slisser som suger vann.. Betalte 15-20 kroner/meter ved kjøp av hele pakker. Da er disse i 6 meters lengder.. Her i området får vi tak i rør blant annet hos den lokale Montér-butikken. Kjent, norsk, anerkjent merke heter wavin.. Vawin leverer rør i alle dimmensjoner. Til lykke \;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henke: Det er en smule forskjell på ø110 drensrør som du snakker om og han som har 9toms rør som er for liten dimensjon etter vannføringen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i anleggsbransjen, og har gode rabatter gjennom arbeidsplassen. Likevel var det ingen grossist som var billigere en FK på 315 rør i høst.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Har du 9 toms rør er desse ca 22 cm inv. Då må du nok opp til 26 cm, men det er no ei vurdering utifrå vassmengde. Det dummeste er å legge for liten dimensjon. Skal du ikkje ha for stor trafikk over er der overvansrør i billigare klasser. Legg i allefall plast. Må du ha 100 m må det vere mulig å få eit godt tilbud. Eg kjøpte 250 mm x- stream, berre 18 m dvs. 3 lengder ,då var prisen 310 pr. M . Nb . Legg ikkje mange små eller drensrør ,det vert berre surr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er flere navn på disse rørene, mest brukte er DV (dobbelveggede) rør eller korrugerte anleggsrør.

Du burde sjekke priser hos BB produkter, de importerer rør.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...