Gå til innhold

snøfres hvem er best?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe ny fres,til under 100 000, har hørt at westbjørn har de beste fresene. Har hatt Dalen, ganske så misfornøyd med den der den ikke oppfylte mine krav. Mest sett på westbjørn og Globus fresene. effekten den trenger har ikke så mye og si tror jeg har nok til og dra dem :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Hei, jeg skal kjøpe ny fres,til under 100 000, har hørt at westbjørn har de beste fresene. Har hatt Dalen, ganske så misfornøyd med den der den ikke oppfylte mine krav. Mest sett på westbjørn og Globus fresene. effekten den trenger har ikke så mye og si tror jeg har nok til og dra dem :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hvilken type dalen var det du hadde? Hva var det som ikke oppfylte dine krav?

Ettersom prisen skal være rundt 100\&quot\; så er det vel ein 2 trins fres du er på jakt etter.

Vil si at det er mye bra på markedet, men alle har vel sine pattenter på sin produkter. Har selv dalen og er fornøyd med den. Er på jakt etter ny 2 trins fres nå i år, og jeg har sett på dalen og tokvam. Det går noen tokvam her i området og syns at dei gjør ein bra jobb.

Westbjørn har jeg ikke prøvd, men den gjør sikkert jobben den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
den var mye tull med at den ikke ville frese og greier, ble dyrt og ha den en vinter, her er det mye Globus og Westbjørn, tokvam noe og men ikke dalen, jeg gidder ikke og ha tokvam på grunn av at de jeg kjenner ikke anbefaler meg det fordi de ikke er fornøyde med den. til nå står westbjørn øverst de har de største fresene de jeg trenger, totrinns.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Baard_1

Hei.

En må i alle fall ha en totrins. Har kjørt Tokvam 240 i 3 år. Den har slukt unna alt så langt. Både vått og tørt.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

No ser eg at Eik skriv om dei to nye fresane frå dalen 2011 og 2013. Desse har gått på test her i bygda i to sesongar no. Etter det eg har høyrt har dei vore svært nøygde dei som har hatt dei på prøve.

Eg trur desse fresane vil bli blandt favorittane i åra som kjem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...