Gå til innhold

Brukte JD-felger, forslag til kor få tak i dette!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg tenker på å "oppgradere" min JD 5720 med nye dekk og felger. Dette har først og fremst å gjere med innkjøp av nytt areal, som i all hovedsak er myrjord..

 

På traktoren står no 380/70R24 og 480/70R34 - 50%. Sidan felgane er dei breiaste originalfelgane, KAN eg sette på 440/65R24 og 540/65R34, men eg trur ikkje eg vil bli nøgd med det.

 

Det eg har tenkt er å prøve kombinasjonen 480/65R24 og 600/65R34 - då på originale JD heilsveiste platefelgar. Dekkombinasjonen er ikkje original til traktoren, men "godkjent" av FK. Felgane er imidlertid å få originalt til 6x30-serien, og tidligare større JD.

 

Originale JD-felgar er svindyre, men eg har greidd å spore opp aktuelle framfelgar (nye AL118453 - W15Lx24) til ca. 1/2 pris. Men det er verre med bakfelgane (AL151134 - DW18Lx34). Og kr 13291,20 pr. felg ex.mva er uaktuelt med 50% att på eksisterande dekk - det blir for råflott!

 

Eg søker daglig på Finn.no, samt Google, men så langt uten hell. Så eg tenkte eg skulle spørre her på forumet etter gode forslag til aktuelle kandidatar eg kan ta kontakt med.

 

Mvh

 

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest olit_1

Hei!

 

Eg tenker på å \&quot\;oppgradere\&quot\; min JD 5720 med nye dekk og felger. Dette har først og fremst å gjere med innkjøp av nytt areal, som i all hovedsak er myrjord..

 

På traktoren står no 380/70R24 og 480/70R34 - 50%. Sidan felgane er dei breiaste originalfelgane, KAN eg sette på 440/65R24 og 540/65R34, men eg trur ikkje eg vil bli nøgd med det.

 

Det eg har tenkt er å prøve kombinasjonen 480/65R24 og 600/65R34 - då på originale JD heilsveiste platefelgar. Dekkombinasjonen er ikkje original til traktoren, men \&quot\;godkjent\&quot\; av FK. Felgane er imidlertid å få originalt til 6x30-serien, og tidligare større JD.

 

Originale JD-felgar er svindyre, men eg har greidd å spore opp aktuelle framfelgar (nye AL118453 - W15Lx24) til ca. 1/2 pris. Men det er verre med bakfelgane (AL151134 - DW18Lx34). Og kr 13291,20 pr. felg ex.mva er uaktuelt med 50% att på eksisterande dekk - det blir for råflott!

 

Eg søker daglig på Finn.no, samt Google, men så langt uten hell. Så eg tenkte eg skulle spørre her på forumet etter gode forslag til aktuelle kandidatar eg kan ta kontakt med.

 

Mvh

 

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Prøv Hans Jarle Hetland på jæren, han leverer dekk å felg, nytt å brukt til john deere, å selvfølgelig andre merker til meget hyggelige priser. tlfnr 90058471
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest olit_1

Hei igjen!

 

Takk for gode forslag!

 

Den Finn.no-linken er til Hans J. Hetland. Eg har snakka med han, men han hadde ikkje dei aktuelle felgane inne for øyeblikket. Men service-minded og hyggelig mann, som eg gjerne snakkar meir med! :-)

 

I felg og dekklistene til Kr.Faksvåg fann eg 4 aktuelle felgar - dog raude (Fendt?), samt bakdekk. Eg er litt usikker på om innpresset er korrekt, men får evt undersøke.

 

FK Koppang vil nok også bli kontakta. Og FK Molde har i alle fall to splitter nye framfelgar til ein god pris!

 

Jacobsen Maskin har eit par aktuelle framfelgar, men med feil dekk. Eg har ikkje fått tilbakemelding om dei har bakfelgar.

 

Men eg hadde ikkje før lagt ut denne tråden, før eg kom i kontakt med den lokale JD-selgaren. Han var på veg å skulle prøve selge ein JD 5100R til ein kunde med ein fullspekka JD 5820. Sistnevnte hadde 440/65R24 og 540/65R34.

 

Om det skulle bli at eg \&quot\;overtar\&quot\; den, og dekka er gode, så vil nok ei tvilling-løysing kunne bli eit nærliggande alternativ.

 

Mvh

 

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Viss du vil ha sveiste felger som passer på traktoren din tror eg ikke det er annen løsnin å bestille dei nye på riktig sporvidde. 6x30 serien har andre bredder på akslingane så bak hjula vil stå langt fra hytteveggen og framme blir den også veldig bred.Leverte 600 hjul til en 5100R som er ein identisk traktor nå det gjeld utvendige mål.Da blei traktoren ikke bredereenn skjerm bredarane bak.Dei felgene som eg leverer har veldig bra lakk og riktig gulfarge

 

mvh

 

Hans Hetland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Glemte å seia att eg har 1 stk orginal sveist 18x34 felg fra ein 6120 serien,men traktoren blir for BRED,så vil fraråde det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Faksvåg sine 18\&quot\;felger for lite nav hull i dei,skal være 152mm mens dei røde har berre 150mm ,Tror det må være Claas felger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne_Manger_1

Har dekk frå 6430 på min 5100R. 650/60-38 og 520/60-28 Xeobib. Framfelgen passa, men bakfelgen er forskjellig.

 

Går på med 2 cm klaring til bakskjermene, og må demontere framskjermene, men ellers er alt greit. Traktoren er 2.42 brei med disse hjula på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest olit_1

Hei igjen!

Det er ein JD 5820 i området, som har 480/65R24(15\&quot\;) og 600/65R34(18\&quot\;) på originale JD platefelgar. Eg meiner traktorselgaren på FK sa at felgane var frå 6x20-serien, om eg ikkje hugsar feil.

 

Då eg såg traktoren, var det i svært dårlig lys, men eg synest at den såg svært så bra ut, og at innpresset ikkje virka være noko problem, og heller ikkje bredda på traktoren.

 

Søk på JD partscatalogue viser at dei aktuelle felgane har eksistert ei stund, og har blitt brukt på mange ulike modellar både 6x20 og 6x30 m.fl.

 

Til Arne: 28\&quot\; og 38\&quot\; - felgar har eg ikkje vurdert! Eg trudde det ville være umulig! Men interessant å vite at det ER mulig. Skulle gjerne sett bilder!!

 

Med det må da gå kraftig ut over svingradiusen med dei framhjula?! Ser at dekka er i 60-profil og ikkje 65-profil, og det hjelp vel litt. Men kva felg er det som er nytta da, sidan bakfelgen ikkje passa - om eg har forstått deg rett.

 

Og til Hans: Eg trur vi får snakkast om det blir aktuelt med nyinnkjøpte felgar/dekk. Originale eller ikkje - gule må dei være når dei skal stå på JD!! :-D

 

Mvh

 

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...