Gjest Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 er det lurt å bruke kjetting på xeobib dekk? Takker for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 er det lurt å bruke kjetting på xeobib dekk? Takker for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vegard_1 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Dekk med såpass myke sider har vel en tendens til å bli veldig fort spist opp av kjettingene - men jeg har ingen erfaring med akkurat den kombinasjonen... Var bare en antagelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aggu_1 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Egentlig ikke å anbefale. Har kjørt 2 sesonger med kjetting på xeobib, går greit, men veldig fort gjort at kjettingene tar dekkene. Min dim er 650 bak og 520 framme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tracker_1 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvis du skal bruke kjetting så må det bli lettkjetting, og øk lufttrykket i dekka, så ser jeg ingen grunn til at de skal bli spist opp:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Takk for det Jbv, det skal prøves :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar