Gå til innhold

traktor til rundt 75,000kr. noen tips


Gjest

Anbefalte innlegg

vurderer og kjøpe en ny traktor, med 4wd.

noen som har tips? prisen må ikke komme over 75,000kr.

har sett litt på en john deere 2250. og fiat 80-90.

vill ha en traktor som jeg ikke trenger og skru så mye på.

skal brukes for det meste til brøyting. og div små jobb om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mf_power_1

vurderer og kjøpe en ny traktor, med 4wd.

noen som har tips? prisen må ikke komme over 75,000kr.

har sett litt på en john deere 2250. og fiat 80-90.

vill ha en traktor som jeg ikke trenger og skru så mye på.

skal brukes for det meste til brøyting. og div små jobb om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mf 600-serie og fiat 90-serie kan du få ålreite eksemplarer av til den prisen.

 

skal være rimelig driftssikre alternativer og greie å bruke, bra nok ytelser for det meste, men en traktor til 75K vet du aldri når du kan bli nødt til å skru litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er med leseaperat så er det ikke rare greia du får,hvis du klarer deg uten så ligg det et par valmet 405 på finn.no vert fall en av disse låg på den prisen,billig og kjøre med,lett kjørt,liten og snop.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mf_power_1

den traktoren så fin ut den, men jeg er egentlig litt skeptisk til ford.

da jeg har hørt disse ruster innvending i motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Som vanlig et veldig vanskelig spørsmål å svare på når man ikke en gang har sett traktoren.

 

Men i utgangspunktet er ikke dette timetallet særlig skremmende på en 2140, dette er solide slitere som kan gå mange timene med godt stell. Husk at disse teller timer fortere enn \&quot\;jevnaldrede\&quot\; traktorer med turtallstimer.

 

En slags retningslinje, om enn noe mangelfull, er gjerne at om traktoren SER bra ut så er gjerne tilstanden i det indre bra og. Blant de som er nøye med det kosmetiske på traktoren sin så er det vel ganske få som slurver med vedlikehold ellers, sjøl om traktoren kan være opplakkert og fiksa for salg av en rev da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein jd 2140 som er fint stellt ved 10.000 tima har mange timar att. Hugs at det skjer sjelden noko med ein john deere på 10.000 timar hehe. Men trur kam-aksling ofte er utslitt etter 10- 12 tusen timar. Veit om 2140 som har gått bort mot 20.000 tinar på tungt arbeid.Men 50-serien er vel kanskje enda betre. litt tung kløch på 40 serien..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder holdbarhet på jd\'\'\'\'s 50-serie\; På Finn.no ligger det per i dag 1696 traktorer tilsalgs. 4(!) av disse er 50-serie JD, og når du tenker på hvor mange som er solgt av disse så sier det litt om hvor populære de er..

 

Hilsen en som ikke har tenkt å bytte sin 50-serie etter kun 8000t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...