Gå til innhold

Aircondition, Valtra n92


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

Har bestillt ny Valtra N92 med det meste av utstyr, men det er en ting vi vurderer å legge til på utstyrslista. N92 har ikke aircondition som standard. Dette koster 11000,- + mva.

Er det verdt pengene? Tror dere det kan bli problemer med dugg viss vi velger å ikke kjøper aicondition?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest j.h.va_1

Hei,

Har bestillt ny Valtra N92 med det meste av utstyr, men det er en ting vi vurderer å legge til på utstyrslista. N92 har ikke aircondition som standard. Dette koster 11000,- + mva.

Er det verdt pengene? Tror dere det kan bli problemer med dugg viss vi velger å ikke kjøper aicondition?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strander_1

Hei. Har selv en 2005 A75 uten aircondition. Har egentlig angret på det valget siden første sommeren jeg kjørte, mest fordi jeg driver hovedsakelig med gras.

Kan hende det hjeper ang dugg på vinteren også, jeg klarer meg stort sett uten, men må kjøre begge viftene konstant for å unngå dugg. Neste traktor blir garantert med A/C, og det er jo gjerne sånn at folk forventer dette utstyret på nyere traktorer (når du skal selge igjen)

Ring selgeren og legg til A/C du. Lykke til med en flott traktor !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å bestille, det er verdt hver krone å litt til. Tror ikke traktoren blir veldig etterspurt den dagen du skal bytte hvis du ikke har det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...