Gå til innhold

NH TL100A Dieselmåler


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Har en 08 mod TL100A som dieselmåleren er upålitelig på. Jeg tok kontakt med forhandler med en gang og fikk til svar at de aldri hadde hørt om dette før. Måleren ble skiftet men det ble ikke bedre. De sa at det var formen på tanken som var problemet. Måleren virker greit helt til tanken blir litt over halvfull. Da viser den tom tank når traktoren står med fronten litt lavere enn bakhjula, det er bare ørliten forskjell som skal til. Står den motsatt viser den full tank. Det går greit når man bare husker på det, men når man jobber på bratte jorder så er ikke vits i å stole på måleren.Synest dette er for dårlig på en så ny traktor. Er det andre som har samme problem?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pedergarden_1
Hei. Har en 08 mod TL100A som dieselmåleren er upålitelig på. Jeg tok kontakt med forhandler med en gang og fikk til svar at de aldri hadde hørt om dette før. Måleren ble skiftet men det ble ikke bedre. De sa at det var formen på tanken som var problemet. Måleren virker greit helt til tanken blir litt over halvfull. Da viser den tom tank når traktoren står med fronten litt lavere enn bakhjula, det er bare ørliten forskjell som skal til. Står den motsatt viser den full tank. Det går greit når man bare husker på det, men når man jobber på bratte jorder så er ikke vits i å stole på måleren.Synest dette er for dårlig på en så ny traktor. Er det andre som har samme problem?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

hei, dette var ett gjentakende problem på caseih jxu 2005 modeller.

 

da var det bare å bytte tankmåler, be om en ny måler det er nok den......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pedergarden_1

Hei, det er godt å høre at det er andre som har opplevd det samme.

Jxu er vel så å si samme traktor. Vet ikke om jeg gidder å begynne å mase på forhandler igjen. når jeg forlangte den skiftet første gang så tok det 1 år før de kom og det var først etter flere tlf til distriktsjefen på kløfta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...