Gå til innhold

Valtra 142


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei Har planer om ny traktor til våren så jeg lurer på om det er noen der ute som har brukererfaring med Valtra 142 Direct. Bytter jeg traktor skal det vere med 50Km/t fjera aksel og helst trinnløs

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Har planer om ny traktor til våren så jeg lurer på om det er noen der ute som har brukererfaring med Valtra 142 Direct. Bytter jeg traktor skal det vere med 50Km/t fjera aksel og helst trinnløs

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør snakke med en Vatra selger om en demo traktor du kan prøve. Det er en bra traktor, har selv prøvt den, viser til debatten her under \&quot\;Valtra Direct\&quot\;, og så kom Valtra på annen plass, rett etter Fendt på trinnløs testen, det sier den del..men det må prøves selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mf_til_valtra_1
Signerte nylig kontrakt på N142 Direct, etter å ha lest testresultatene i BG. Prøvde en slik demotraktor. Har aldri før prøvd trinnløs kasse, så jeg kan ikke sammenligne med andre merker. Mitt inntrykk er at girkassa er enkel i bruk, og har mange geniale funksjoner. Jeg ble også veldig imponert over støynivået. Jeg målte den til 67.5 DB i 50 km/t. Den hadde riktignok Nokian industridekk, så noe mer dekkstøy vil det bli med traktormønster.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Valtra N 142 var vel den som kom best ut i støymåling på testen, gratulerer, etter det jeg har prøvt kommer du til å bli meget fornøyd med traktoren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...