Guest Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Hei. Har fått det problemet på min -03 6290 at jeg ikke får til å gire opp i høyserien. Lampa som indikerer at traktoren står i høygir lyser og slokker som vanlig når jeg bruker knappen, men den står i lavgir hele tiden. Er det noen som har noen tips til hva som er feil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sørøya_Sau_Chopper_1 Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Hei. Har fått det problemet på min -03 6290 at jeg ikke får til å gire opp i høyserien. Lampa som indikerer at traktoren står i høygir lyser og slokker som vanlig når jeg bruker knappen, men den står i lavgir hele tiden. Er det noen som har noen tips til hva som er feil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Det er en mangnetventil i girkassen som pleier å henge seg, helt normalt - den henger seg altid i lav! Kontakt Eiksenteret, så ordner de det raskt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sørøya_Sau_Chopper_1 Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Traktor Power: Du hadde helt rett, var magnetventilen til høy/lav, fikk \"\;besøk\"\; fra Eik på Tolga, og saken var fiksa på en halv time :-) Vil forøvrig passe på å skryte av gutta på Tolga Bil og Landbruksverksted (Eik), meget dyktige og kjempebra service!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.