Gå til innhold

New Holland T7070 Autocommand årets traktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Karl Daniel skrev: \&quot\;..men enhver traktor med respekt for seg sjøl må har touch screen...\&quot\;

 

Da håper jeg at den ytre plastskjermen er billig å skifte ut. Hvordan skal man kunne lese den skjermen i solskinn etter at møkkete fingre har gnidd på den x hundre ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1

Om det er en verdig vinner eller ikke, kom ikke som en bombe at NH vant i år. Gratulerer!!

Sitter med en liten bismak i munnen av dette her. Sist NH vant var med TM190, som er kåret til verste traktor i danmark og har vært mye tull med her og. Tror nå at nye 7070 er en bra traktor, men er ikke altid den fineste modellen er den beste kona!!! om dere forstår sammenligningen.

Som jeg har sagt i andre tråder her, så liker jeg NH sin løsning bedre en Case sin og var vel det juryen og har sett.

Er lite som har kommet ut av testen BG er med på, men etter det flere som var med på den sier var ikke NH på pallen der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! hallo! Oppdatering,det var kansje ikke tm190 som vant sist.Det var 7060 i 2008.Bare noe dritt som legger seg imellom hver gang nh vinner.Neste år er det 6090 autocommand som vinner,Dessuten så er sikkert 100 år til valtra kommer opp med noe nytt punktum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bache_G_1
valtra: du kan kanskje nevne for oss hva som er så ille med NH TM 190? til opplysning er t7000 med powershift bygget på den, da er vel den serien like ille da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1

Beklager at jeg ikke fikk med 7060. TM 190 har hatt store problemer med hydraulikk, bremser og girkasser. Kjenner ikke traktoren så godt, men mener du får to forskjellige girkasser i de, RC og PS ? De kjenner som har TM 190 har hatt problemer med de. Om 7000 serien er bygd likt som TM 190 så vil jeg virkelig syns synd på de som kjøper de.

Nei tror nok 7000 er en mye bedre traktor og at de har rettet opp i feilene....

Når det gjelder Valtra så har de et veldig bra produkt, årets traktor i Norge!!!!!!! At de ikke fikk prisen i europa var ventet, traktorer som ikke er laget i sentral europa har liten eller ingen sjangs til å vinne.

 

Skal jeg tippe på neste års traktor, tror jeg på JD R8 som vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valtra: tror du må sjekke fakta littegrann. hva er grunnen til bremsehavari? jo det er feilbruk, og dårlige hengerbremser, uten tvil. de siste åra har bremsekrafta generelt sett blitt mye bedre på nye traktorer, og vil retardere mye mer av traktor og tilhengers totalvekt før hengeren rekker å bremse ned. og ved bremsehavari blir oljen forderva, så da er det vel ikke å vente at powershift-kassa og hydraulikken skal fungere optimalt.

 

men du skal hvertfall ha ros som synes synd på eiere av T7000-traktorer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1

Hehe. Som jeg skrev så tror jeg T 7000 er mye bedre en TM190 .

Grunnen til sammenligningen er at det ikke nødvendigvis er den traktoren som blir årets traktor er den beste traktoren!!!

Dette er mer kritikk til juryen av årets traktor en til NH 7070 som vant.

En av tingene som var vektlagt var design, er ikke denne lik som 7060 som vant for to år siden? (Designet på multicontrolleren er bedre en Case sin om det er det de mener.)

Lurer virkelig på hva den gjengen som kårer årets traktor gjør for å kåre årets traktor?

Syns og det er litt rart jeg ikke har fått mer pepper for å kritisere NH her og at det ikke er mer debatt om Årets traktor

 

Har bare sett bilder av nye 7000, men har tenkt å se litt inni den til helga i Lillestrøm. Flott Traktor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...