Gå til innhold

BRØYTESKJÆR


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en CASE 5150PRO uten laster.

Tenkte å få tak i et brøyteskjær,montert på skyveramme,med hyd løft.

Er det noen som vet om noe sånn,evt andre greie ting å gjøre,for å få en rimelig måte og brøyte på uten laster(maks 20 timer i året),uten å ha bakmontert skjær eller laster?Vil helst slippe å rygge med skuffe bak på min VALMET 405 2wd.Er det nok å ha kjettinger bak,når man har frontmontert skjær?(har 1200kg lodd til å ha bak).

Alle komentarer mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runeav_1

Har en CASE 5150PRO uten laster.

Tenkte å få tak i et brøyteskjær,montert på skyveramme,med hyd løft.

Er det noen som vet om noe sånn,evt andre greie ting å gjøre,for å få en rimelig måte og brøyte på uten laster(maks 20 timer i året),uten å ha bakmontert skjær eller laster?Vil helst slippe å rygge med skuffe bak på min VALMET 405 2wd.Er det nok å ha kjettinger bak,når man har frontmontert skjær?(har 1200kg lodd til å ha bak).

Alle komentarer mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1

Hei.

Jeg går ut fra det er du som er Rune Vik som har avertert etter dette utstyret på fk sine sider.

Jeg har en onkel som muligens skal selge skyverammen til sin 5150, og han har også et hydr. plogløft liggende (han brøyter med nyere traktorer nå). Tror ikke han har skjær til deg, men jeg har gitt en kopi av fk-annonsen til han, og han tenkte kanskje han skulle gi deg et ring. Vi holder til på Lista i Vest-Agder.

Hvis du vil ha nummeret til han så kan du ringe meg på 95247818.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...