Mr.T_1 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 http://www.profi.de/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=1395&Itemid=87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AS_1 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 For et missfoster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 å herre min hatt for et misfoster av et kjøretøy.... er vel bare deutz fahr som kan få til noe så stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hehe, ja eg vil ikkje sei det kom som noko sjokk.... deutz i utgangspungtet ser jo ut som noko katten har dradd inn.... så det ville komt som ei bombe om dei hadde fått til dette her betre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agrostar_1 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det her er vel berre eit svar til fendt sin trisix. Deutz har jo alltid hatt sine idear og laga spesielle traktorar, på ein måte er jo dette etterkommaren til 16006. Men som Deutzfaen tykte eg ikkje denne var stygg, heller eit bevis på at Deutz-Fahr kan det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Enig med deg Agrostar. Denne maskinen ser ikke verre ut en Fendt sin trisix, men det er noen som må \"\;hakke\"\; hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roy_I._1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den er jo genial! Tenk for et utgangspunkt for nær sagt ALT! Stygg, ja, men et glimrende utgangspunkt for de som driver stort nede på kontinentet! Genialt akselsystem også. Jeg synes den var en traktorteknisk genistrek, jeg da... Blir litt gira på slike prosjekt når man selv har jobbet med utvikling på høyt nivå som prosjektingeniør. Mvh Roy I. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 synes d-f i alminnelighet ser steintøffe ut jeg, men denne var kanskje noe av en estetisk utfordring, trenger virkelig mottorrommet å være så digert?? en annen ting er at med 20 tonn, og hjul som ikke e større enn disse ( var vel max 34 det der?) så blir ikke marktrykket påfallende lavt, og ikke sikkert fremdriften blir så fantastisk heller. mener å ha lest at de gamle kanadiske og amerikanske storhetene versatile og big bud eksperimenterte med slike tre- og fireakslede dragere rundt 70-tallet, men at de aldri ble noe tess. tviler på at dette går så veldig mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jens_1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kul skyss da gitt, må jo være midt i blinken for det norske fjelljordbruket. Se for deg den med vossakassa bak, da er du konge i bygda :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar