Mr.T_1 Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 http://www.profi.de/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=1395&Itemid=87 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AS_1 Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 For et missfoster! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 å herre min hatt for et misfoster av et kjøretøy.... er vel bare deutz fahr som kan få til noe så stygt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Hehe, ja eg vil ikkje sei det kom som noko sjokk.... deutz i utgangspungtet ser jo ut som noko katten har dradd inn.... så det ville komt som ei bombe om dei hadde fått til dette her betre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Agrostar_1 Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Det her er vel berre eit svar til fendt sin trisix. Deutz har jo alltid hatt sine idear og laga spesielle traktorar, på ein måte er jo dette etterkommaren til 16006. Men som Deutzfaen tykte eg ikkje denne var stygg, heller eit bevis på at Deutz-Fahr kan det meste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Enig med deg Agrostar. Denne maskinen ser ikke verre ut en Fendt sin trisix, men det er noen som må \"\;hakke\"\; hele tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roy_I._1 Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Den er jo genial! Tenk for et utgangspunkt for nær sagt ALT! Stygg, ja, men et glimrende utgangspunkt for de som driver stort nede på kontinentet! Genialt akselsystem også. Jeg synes den var en traktorteknisk genistrek, jeg da... Blir litt gira på slike prosjekt når man selv har jobbet med utvikling på høyt nivå som prosjektingeniør. Mvh Roy I. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 synes d-f i alminnelighet ser steintøffe ut jeg, men denne var kanskje noe av en estetisk utfordring, trenger virkelig mottorrommet å være så digert?? en annen ting er at med 20 tonn, og hjul som ikke e større enn disse ( var vel max 34 det der?) så blir ikke marktrykket påfallende lavt, og ikke sikkert fremdriften blir så fantastisk heller. mener å ha lest at de gamle kanadiske og amerikanske storhetene versatile og big bud eksperimenterte med slike tre- og fireakslede dragere rundt 70-tallet, men at de aldri ble noe tess. tviler på at dette går så veldig mye bedre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jens_1 Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Kul skyss da gitt, må jo være midt i blinken for det norske fjelljordbruket. Se for deg den med vossakassa bak, da er du konge i bygda :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.