Guest Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Hvordan traktor passer best til og bruke på en Dücker DUA 700 kantklipper? Trinnløs transmisjon er klart det beste. Men hvor tung traktor bør jeg ha? Trenger jeg stor traktor for at den skal tåle vekta av kantklipperen? Kantklipperen har en rekkevidde på 6,7 meter. Er det noen som har erfaring med en slik maskin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sigbjørn_1 Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Hvordan traktor passer best til og bruke på en Dücker DUA 700 kantklipper? Trinnløs transmisjon er klart det beste. Men hvor tung traktor bør jeg ha? Trenger jeg stor traktor for at den skal tåle vekta av kantklipperen? Kantklipperen har en rekkevidde på 6,7 meter. Er det noen som har erfaring med en slik maskin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaute_1 Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Hehe... ja Sigbjørn, du treng en John Deere \;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Hei. Tror det kan ver lurt å ta ein telefon til Tellefsdal.Dei veit ka som er ok. Går mye Valtra med DUA700 ser eg. Akselstøtte er viktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yc_85_1 Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 er vel å anbefale 6920/30 eller liknande størrelse på traktor. men har og sett 6420 gå med kantklipper, sjølv om dette er nok i lettaste laget. trur nok eg ville gått for en ttrinnløs 6-er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.