Gå til innhold

Massey Ferguson 6270


Gjest

Anbefalte innlegg

Lurer litt på å kjøpa meg ein mf 6270 eller ein anna i 6200 serien med lastar, og lurar då på korleis desse er? den eg ser på har gått 4600 timar, skal brukast til litt gardsarbeid, men mest til og dra ein orkel tx 90 og litt brøyting.

 

Er dei driftsikkre?, spreke?, egna til det eg skal bruka den til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på å kjøpa meg ein mf 6270 eller ein anna i 6200 serien med lastar, og lurar då på korleis desse er? den eg ser på har gått 4600 timar, skal brukast til litt gardsarbeid, men mest til og dra ein orkel tx 90 og litt brøyting.

 

Er dei driftsikkre?, spreke?, egna til det eg skal bruka den til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein nabo kjøpte ny MF 6270 i års-skiftet 99-00,og den vart byttet i ny MF i fjor,og hadde da passert 5000 timer,uten ein eineste feil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Det er veldig lite å utsette på denne serien, var vel av de første MF\'\'\'\'ene som på lang tid var bortimot feilfrie. 6100-serien var bra de siste årgangene, også 3005-serien var bra - men dette er bunnsolid. Veit om mange som har gått 5000 lange (teller \&quot\;gamle\&quot\; timer, altså ganske sakte i forhold til klokketimer) og feilfrie timer av disse.

 

Du skriver ikke noe om årsmodell, men etter 2000 kom de jo med et armlene som er mye likt dagens, med muligheter for joystick med medfølgende to elektriske ventiler. Veit ikke hvordan mengdereguleringa er på de ventilene, muligens de er mekaniske bak på traktoren? Dessuten har vel de aller fleste av disse traktorene SpeedMatching i huriggira, altså at traktoren sjøl finner rett hurtiggir når du girer i hovedgira. Automatfunksjon i de fire huriggira kom vel også i samme face-liften som det forbedra armlenet.

 

Mener 6270 var uten turbo, altså likt 6170. Da er vel ikke traktoren den raskeste sprinteren, men seige er de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Hei..

MF 6200 serien er noke av det likaste MF har produsert.

 

Vi har sjølv en 6265 2002 model, gått ca 3100 tima no.. Det er ikkje mykje som har vore gjort utenomvanleg vedlikehald.

når du ikkje nemner årsmodell du tenker på, så er det enkelte endriger på modellane.

I 2001 kom faceliften på hytta. Då kom 2 spoleventiler som er betjent av joystick i armlenet, nytt armlene. Bedre sete, anna konsoll. Knappebetjent høg/lav bryter på girstang. Speedmatching og eco og power stille på dynashiften, og fjørande foraksling.

 

Noke ana du bør vere obs på er: Det sitt ett hydraulikkrør i bakenden som kan lage indre lekasje. Sjekk om dette har vorte skifta.. Røret vart oppgradet i frå 2002-2003 modellane.

Ellers så er desse traktorane ganske driftsikre.

 

Vegard: 6270 har turbo. Det er einaste 6260 som ikkje har turbo. 6260 har det heller ikkje vore selt mange av her i norge.. mest bruktimport.

 

6270 er ikkje dei sprekaste traktorane,, men med ei lita opgraderig på dieselpumpe så gir det gode resultat......:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eg ser på er ein 2002 modell, med trima 5 85 som stures med ein eletrisk joystikk i armlene.

 

Hallvar: når du seier den ikkje er av dei sprekaste, vil den då vere heilt håplaus framfor ein orkel tx 90?

 

Takkar for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Hei...

 

En trima 5.85 er vel e laster i største laget på en slik traktor..

 

En 10 tons henger er vel en normal henger til en slik taktor.. Traktoren vil nokk handtere hengeren godt også lans veg, men den vil nokk merkes litt i motbakke.

 

Ligger dene traktoren ute på nettet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Har du vore å sett denne traktoren, og prøvd den?

 

For meg så ser det ut som denne har vore hardt brukt, i og med att den har en så stor laster so kan det vere brukt mest laster. Løftearmane bak har og vore skifta ser det ut som.. sjekk all slark og slitasje i 3 punktsoppheng.

 

6265 som vi har er ganske bra.. er ingen traktor å kjøre etter vei med, men når den får gå med slåmaskin og presse so klarer den seg bra. det er det den blir brukt til også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roy_I._1

Vet om en MF 6180 Dynashift fra 1996 som har fått overhalt girkasse (overhalt på EIK-Maskin. Svakt punkt på disse) og som bare har gått i lett jordbruksarbeide tidligere, og snaue 100 timer etter overhaling. Totalt har den gått i underkant av 3900 timer.

Den er nylakkert og i tipp topp stand, men litt møkkete innvendig.

Den har ikke laster, men er sterkere enn den du har kikket på, og kr. 70.000.- billigere.

Har du en e-post, kan jeg sende deg bilder av den.

En god venn av meg som skal selge grunnet overgang til JCB Fastrack.

Jeg vurderte å kjøpe den selv, men må ha helt trinnløs giring....

 

Mvh

Roy I.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får nett sjå, må selga min gamle Ford 7710 fyrst, og er avhengig av lastar. Det var fordi prisen på den 6270 en kune diskuterast ganske langt ned eg vart intrisert. Men skal ha meg ein nyare traktor i løpet av eit halvt år!

(Men skal tenka litt på den Roy)

 

Takk for all hjelp, har sett på traktoren, skal høyra om eg får prøva den ei gong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Anonym
me he hatt en 6270 i snart 9 år og den har det ikkje evrt nokren problema med. den har nå nettopp pasert rundt 4000 timer. eineste minuse med den at den har litt for lite hester for den har bare 115 originalt så me he stilt sån at dæ æ 170 hest på den og den går så ei kule har aldri vert nokren problemer med den :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...