Gå til innhold

mf5455\\6455


Gjest

Anbefalte innlegg

er dette gode traktorer.ser ut som en snerten og lett kjørt traktor som egner seg fint til mye frotlaster arbeid og allsdig gårdsarbeid.har hørt at enkelte har omtalt de som lat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silo01_1
er dette gode traktorer.ser ut som en snerten og lett kjørt traktor som egner seg fint til mye frotlaster arbeid og allsdig gårdsarbeid.har hørt at enkelte har omtalt de som lat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åja_1
kjøpte nettopp en 6455 06 mod med dyna 6 kasse som skal yte 100 hk. er ikkje det spekeste men eg syns den drar om trent likt som den gamle 5465 med vanlig kasse. har en del bakker når eg kjører så eg får aldri noko spessiell fart, spesielt med gjødselvogna. men vil anbefale 6455 framfor 5455 pga at den har litt instillinger på gearkassen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell_1

Har ein mf5455 med 600 hjul . Det er ein suveren landbruks traktor. Like god på bratt, som bæresvak jord. Lav bygd hytte og 2+ laster.

Gått 1500t , kun jord kjørt.

 

Den er tilsalgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henke_1

Jeg opplevde 5455 dyna4 som en mye latere traktor enn 6455 dyna6. Kjørte 5455 langs veg og jeg synes den dabba av mye fortere enn 6455 gjør. Bortsett fra dette er jeg nok enig i at som lastertraktor er 5455 mer enn god nok. Et annet irritasjonsmoment er at det er altfor liten dieseltank - 6455 har vel 130 liter, hvertfall de to siste generasjonene. Dét er ikke mye hvis traktoren skal gå i intensiv jordarbeiding..

Men - blant konkurrentene, T6020/6040, T5060/5070, JD 5100/6230 osv osv osv er dette den definitivt beste lastertraktoren, uansett om det er snakk om 5455 eller 6455. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...