Gå til innhold

Gåen turbo på Agrotron 110?


Gjest

Anbefalte innlegg

Køyrde opp ein bakke og plutseleg så mista eg eindel drag, ei heller var den så ivrig å gå opp på turtall etterpå. Dreiv på i ei mark med ulendt terreng og kjende det da og i legre gir at den mangla eindel hk og det ryk litt svart av den når eg gjer på. Før så rauk det kun om eg slapp den ned på tomgang og ga på igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Køyrde opp ein bakke og plutseleg så mista eg eindel drag, ei heller var den så ivrig å gå opp på turtall etterpå. Dreiv på i ei mark med ulendt terreng og kjende det da og i legre gir at den mangla eindel hk og det ryk litt svart av den når eg gjer på. Før så rauk det kun om eg slapp den ned på tomgang og ga på igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6470_1
Vet ikke hvordan det er på Deutz,men jeg hadde en Nissan Patrol for noen år tilbake. På den satt det en overtrykksventil som hengte seg i åpen stilling om jeg ble for hard på gassen. Fikk samme symtomene som du nevner.Var bare og vri litt på lokket på ventilen så smatt den på plass igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest simen_1

min agrotron med 4 cyl har ikke wastegate på turboen, trur ikke de større har det heller,

 

jeg ville starta med å sjekke att alle slanger og rør er hele og tette,

 

er de det så må du ta av inn på turboen og sjekke om du har slark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Viste seg å vere ein membran på regulatoren som gjorde at du ikkje fekk full dieselmengde før du hadde fått opp turbotrykket, den var hål i! Bytte den og traktoren gjekk som før igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...