Gå til innhold

Deutz D-7007C Dieselvarmer (Eberspächer)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har skaffet meg en brukt Eberspächer varmer fra en Deutz DX3.50 og endelig fått denne til å virke etter å ha byttet noen mostander på kretskortet til styreenheten.

Da kommer spørsmålene:

Er det noen som husker, eventuelt har bilder av hvor alle komponentene skal sitte? Tenker da på styreenheten, pumpa, eksos/innsug?

Selve brenneren passet rett inn der den forrige hadde sittet, men jeg kan ikke finne merker/spor etter hvor de nadre komponentene har sittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesten_1

Jeg har skaffet meg en brukt Eberspächer varmer fra en Deutz DX3.50 og endelig fått denne til å virke etter å ha byttet noen mostander på kretskortet til styreenheten.

Da kommer spørsmålene:

Er det noen som husker, eventuelt har bilder av hvor alle komponentene skal sitte? Tenker da på styreenheten, pumpa, eksos/innsug?

Selve brenneren passet rett inn der den forrige hadde sittet, men jeg kan ikke finne merker/spor etter hvor de nadre komponentene har sittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Søker du på Google med \&quot\;Eberspächer\&quot\; og typebetegnelsen så finn du garantert manualer for denne varmeren, med sprengskisser og alt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...