Guest Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Hei sann! Veit ikkje heilt om dette er rektig forum, men håpar det. :) Eg har ein Motostandard U9 med frontmontera vogn. Og lurar veldig på om det er nokon som har eller veit om nokon som har eit sete som dei ikkje har bruk for. Eg har eit bilete av korleis feste til sete ser ut som eg kan sende på mail. Har du og noko anna utstyr til U9 så kan det godt hende eg er interesert i det også. Håpar det er nokon der ute som kan hjelpe meg på veg, lei av å bruke ein plankebit og ei gamal pute som sete. Mvh Snorre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Hei sann! Veit ikkje heilt om dette er rektig forum, men håpar det. :) Eg har ein Motostandard U9 med frontmontera vogn. Og lurar veldig på om det er nokon som har eller veit om nokon som har eit sete som dei ikkje har bruk for. Eg har eit bilete av korleis feste til sete ser ut som eg kan sende på mail. Har du og noko anna utstyr til U9 så kan det godt hende eg er interesert i det også. Håpar det er nokon der ute som kan hjelpe meg på veg, lei av å bruke ein plankebit og ei gamal pute som sete. Mvh Snorre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.