Gå til innhold

kjøp av mf 135, noe og være obs på?


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

dette er en go traktor. noe av det beste som er laget.

ikke noe spesielt og være obs på nei. bare alt funker, og ingen ulyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

dette er en go traktor. noe av det beste som er laget.

ikke noe spesielt og være obs på nei. bare alt funker, og ingen ulyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
En MF135 er det ikke mye vondt og si om.virker den grei er det nok ingen fare og handle.eneste minuset jeg synes er at de er satans tunge på rattet hvis de har laster.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
En MF135 er det ikke mye vondt og si om.virker den grei er det nok ingen fare og handle.eneste minuset jeg synes er at de er satans tunge på rattet hvis de har laster.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Ved prøvekjøring før kjøp, må du få på vekt bak og ut på veg for å kontrollere at framhjula ikkje blafrar. Då er det slark i styringa. Ein traktor utan servostyring er grei å bruke, men hald ALLE fingrane på utsida av rattet ved bruk. Er tommelen på innsida når rattet gjer seg ein runddans på eiga hand, vil du huske det for ettertida.

 

Kontroller også løfteevna til traktoren. Den skal løfte ein grasrundballe (700-800 kg)utan problem (men blir lett framme). Gjer den ikkje det, kan feilen vere tett sil i oljepumpa, eller slitt hydraulikksystem. Kontroller også om trekkstangtappane under bakakselen er faste (kan skrangle laus), og at dei ikkje er slitt.

 

Kontroller også tilstanden på motoren. Ein lite slitt og kald motor skal starte nesten med ein gong du vrir på nøkkelen. Ned mot -15 C utan bruk av kaldstart er det råd å starte den. Slitt motor meir tregstarta. Spørr om det er gjordt reparasjonar på motoren, og kven som har gjordt det.

 

Girkasse og bakende er driftsikre saker som normalt fungerer feilfritt traktoren si levetid dersom det har vore nok olje på drivlinja (felles olje for gir, bakende og hydraulikk). Det einaste problemet som girkassene har, er at feil gir kan bli kobla inn dersom ein er for rask å gire. Skjer dette, er det berre å føre eit stort skrujarn ned oljepåfyllingsholet og vippe girsleiden i rett stilling. Eg ville ikkje ha kjøpt traktor med MultiPower (hurtiggir) fordi motoren bremsar berre på høg, og kan ikkje rennast/tauast i gang. Dessutan kan det bli oljelekkasjar som gjer at hurtiggiret ikkje fungerer. Vurder om du skal ha med 3 eller 4 gir framover i hovudgirkassa. Det er stort sprang mellom 2. og 3. gir på 3-trinnskassa.

 

Kløtsjen har levetid på 3000- 4000 timar ved normalt bruk. Spørr om når det blei skifta kløtsj. For 2.trinnet er levetida avhengig av om kraftuttaket blir mykje kobla inn. Normalt er dette siste ikkje noko å bry seg med.

 

I tilfelle ledningsnettet er dårleg, er det råd å kjøpe nytt som ein kan koble opp sjølv.

 

Sjå etter om det er gjordt mykje eigenskruing/ombygging på traktoren. Kvaliteten er avhengig av kompetansen til den som har gjordt jobben.

 

MF 235 er samme traktoren med anna instrumentering og panser.

 

 

 

 

 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Ved prøvekjøring før kjøp, må du få på vekt bak og ut på veg for å kontrollere at framhjula ikkje blafrar. Då er det slark i styringa. Ein traktor utan servostyring er grei å bruke, men hald ALLE fingrane på utsida av rattet ved bruk. Er tommelen på innsida når rattet gjer seg ein runddans på eiga hand, vil du huske det for ettertida.

 

Kontroller også løfteevna til traktoren. Den skal løfte ein grasrundballe (700-800 kg)utan problem (men blir lett framme). Gjer den ikkje det, kan feilen vere tett sil i oljepumpa, eller slitt hydraulikksystem. Kontroller også om trekkstangtappane under bakakselen er faste (kan skrangle laus), og at dei ikkje er slitt.

 

Kontroller også tilstanden på motoren. Ein lite slitt og kald motor skal starte nesten med ein gong du vrir på nøkkelen. Ned mot -15 C utan bruk av kaldstart er det råd å starte den. Slitt motor meir tregstarta. Spørr om det er gjordt reparasjonar på motoren, og kven som har gjordt det.

 

Girkasse og bakende er driftsikre saker som normalt fungerer feilfritt traktoren si levetid dersom det har vore nok olje på drivlinja (felles olje for gir, bakende og hydraulikk). Det einaste problemet som girkassene har, er at feil gir kan bli kobla inn dersom ein er for rask å gire. Skjer dette, er det berre å føre eit stort skrujarn ned oljepåfyllingsholet og vippe girsleiden i rett stilling. Eg ville ikkje ha kjøpt traktor med MultiPower (hurtiggir) fordi motoren bremsar berre på høg, og kan ikkje rennast/tauast i gang. Dessutan kan det bli oljelekkasjar som gjer at hurtiggiret ikkje fungerer. Vurder om du skal ha med 3 eller 4 gir framover i hovudgirkassa. Det er stort sprang mellom 2. og 3. gir på 3-trinnskassa.

 

Kløtsjen har levetid på 3000- 4000 timar ved normalt bruk. Spørr om når det blei skifta kløtsj. For 2.trinnet er levetida avhengig av om kraftuttaket blir mykje kobla inn. Normalt er dette siste ikkje noko å bry seg med.

 

I tilfelle ledningsnettet er dårleg, er det råd å kjøpe nytt som ein kan koble opp sjølv.

 

Sjå etter om det er gjordt mykje eigenskruing/ombygging på traktoren. Kvaliteten er avhengig av kompetansen til den som har gjordt jobben.

 

MF 235 er samme traktoren med anna instrumentering og panser.

 

 

 

 

 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny_1
skal du kjøpe deg en evighetsmaskin så kan du trygt kjøpe 135 ja. Jeg og far min har tre fergusoner på garden, men det 135 som er holder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny_1
skal du kjøpe deg en evighetsmaskin så kan du trygt kjøpe 135 ja. Jeg og far min har tre fergusoner på garden, men det 135 som er holder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arion_1
Mf 135 er uten tvil noe av det mest driftssikre du kan kjøpe. Har selv en 67 mod. Men er uenig med GunnarF ang. multipower. Dette gir tross alt traktoren dobbelt så mange gir. Dressuten skifter den mykere enn mange moderne traktorer. Så kjøp med multipower om du kan.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arion_1
Mf 135 er uten tvil noe av det mest driftssikre du kan kjøpe. Har selv en 67 mod. Men er uenig med GunnarF ang. multipower. Dette gir tross alt traktoren dobbelt så mange gir. Dressuten skifter den mykere enn mange moderne traktorer. Så kjøp med multipower om du kan.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mf_power_1

det ble en mf 135 uten multipower på meg ja.

 

men på den traktoren jeg har nå. da er olje trykket bra på kaldt motor.

men når jeg har kjørt litt. så ser jeg at det er dårligere olje trykk, på tomgang. skal det være sånn at trykket blir lavere ved varm motor/olje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mf_power_1

det ble en mf 135 uten multipower på meg ja.

 

men på den traktoren jeg har nå. da er olje trykket bra på kaldt motor.

men når jeg har kjørt litt. så ser jeg at det er dårligere olje trykk, på tomgang. skal det være sånn at trykket blir lavere ved varm motor/olje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bache_G_1
ja, oljetrykket blir lavere når mororen blir varm fordi oljen blir tynnere. blir trykket skikkelig lavt, så kan jo pumpa eller motoren være slitt. men vær oppmerksom på at diesel kan komme i bunnpanna fra fødepumpa eller innsptutningspumpa. er mptorn tett, vil nivået på motorn stige, men er det lekkasje kan nivået holde seg ganske stabilt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bache_G_1
ja, oljetrykket blir lavere når mororen blir varm fordi oljen blir tynnere. blir trykket skikkelig lavt, så kan jo pumpa eller motoren være slitt. men vær oppmerksom på at diesel kan komme i bunnpanna fra fødepumpa eller innsptutningspumpa. er mptorn tett, vil nivået på motorn stige, men er det lekkasje kan nivået holde seg ganske stabilt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...