Jump to content

JD autoqvad plus med CLUTSJ-KNAPP


Guest

Recommended Posts

hei, noen som har erfaringer med john deers clutch-knapp på girstang? vurderer å kjøpe ny jd 6430 premium med Ålø Q45 laster! men mest usikker på det med gir. trenger ikke autopower, men vurderte girstang med clutchknapp som en løsning. girer dette fint, eller blir det bare rykking når man girer?
Link to comment
Share on other sites

Guest Anonym
hei, noen som har erfaringer med john deers clutch-knapp på girstang? vurderer å kjøpe ny jd 6430 premium med Ålø Q45 laster! men mest usikker på det med gir. trenger ikke autopower, men vurderte girstang med clutchknapp som en løsning. girer dette fint, eller blir det bare rykking når man girer?
Link to comment
Share on other sites

Guest Anonym
hei, noen som har erfaringer med john deers clutch-knapp på girstang? vurderer å kjøpe ny jd 6430 premium med Ålø Q45 laster! men mest usikker på det med gir. trenger ikke autopower, men vurderte girstang med clutchknapp som en løsning. girer dette fint, eller blir det bare rykking når man girer?
Link to comment
Share on other sites

Guest Anonym

Hei! har en 5100R med clutch-knapp. fungerer fint når du girer mellom gruppe girene, men vill ikkje annbefale å bruke den når du står heilt i ro, då får du eit lite napp, men d sier seg litt sjøl..?

 

har kjørt Mc Cormick med clutch-knapp, John deere sin var møkje bedre synes eg!

 

6430 er god traktor! kjøp:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonym

Hei! har en 5100R med clutch-knapp. fungerer fint når du girer mellom gruppe girene, men vill ikkje annbefale å bruke den når du står heilt i ro, då får du eit lite napp, men d sier seg litt sjøl..?

 

har kjørt Mc Cormick med clutch-knapp, John deere sin var møkje bedre synes eg!

 

6430 er god traktor! kjøp:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Apple_farmer_1
Et råd. Prøv AutoPowr før du gjør en såpass stor investering. Har selv kjørt Valtra Mezzo med både knappekløtsj og turbinkobling, og det fungerte forsåvidt greit, men da jeg fikk prøvd Fendt Vario var jeg sikker på hva jeg skulle ha. Min påstand er at det aldri blir noe annet enn trinnløst når du først har prøvd det. Traktorsalget er vel såpass dårlig nå at det må være mulig å prute ganske mye. Det var ikke særlig forskjell på en 6420S med og uten AutoPowr da jeg fikk tilbud for 3 år siden ihvertfall. Kjører nå Fendt 412 Vario og er kjempefornøyd med at jeg valgte trinnløst.
Link to comment
Share on other sites

Guest Apple_farmer_1
Et råd. Prøv AutoPowr før du gjør en såpass stor investering. Har selv kjørt Valtra Mezzo med både knappekløtsj og turbinkobling, og det fungerte forsåvidt greit, men da jeg fikk prøvd Fendt Vario var jeg sikker på hva jeg skulle ha. Min påstand er at det aldri blir noe annet enn trinnløst når du først har prøvd det. Traktorsalget er vel såpass dårlig nå at det må være mulig å prute ganske mye. Det var ikke særlig forskjell på en 6420S med og uten AutoPowr da jeg fikk tilbud for 3 år siden ihvertfall. Kjører nå Fendt 412 Vario og er kjempefornøyd med at jeg valgte trinnløst.
Link to comment
Share on other sites

Guest Anonym

Til JD6239P.

 

gav 540 000kr.

 

Dette var med fullt utsyr, og størst dekk. micheling.

 

Vill også som apple farmer sier, annbefale trinnløs, men det koster..

 

Grunnen til at vi valgte Autoqvad plus var at det var det beste vi kunne få..

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonym

Til JD6239P.

 

gav 540 000kr.

 

Dette var med fullt utsyr, og størst dekk. micheling.

 

Vill også som apple farmer sier, annbefale trinnløs, men det koster..

 

Grunnen til at vi valgte Autoqvad plus var at det var det beste vi kunne få..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...