Jump to content

Useriøs Valtra service


Guest

Recommended Posts

Høres rart ut. Hadde førstegangsservice i 2012, og da betalte jeg kun servicepakka. Har kun betalt mer for 500 timers og oppover... Da må du kontakte forhandler eller importør for å sjekke.
Link to comment
Share on other sites

Høres rart ut. Hadde førstegangsservice i 2012, og da betalte jeg kun servicepakka. Har kun betalt mer for 500 timers og oppover... Da må du kontakte forhandler eller importør for å sjekke.
Link to comment
Share on other sites

Bonde: ja, jeg har fått regning på det på normal service. Men er en stund siden førstegangservice, jeg skal ikke si skråsikkert at den var på samme sum. Husker derimot godt at jeg reagerte på at det var dyrt.

Gjelder JD 7530 og 6620/30

Link to comment
Share on other sites

Bonde: ja, jeg har fått regning på det på normal service. Men er en stund siden førstegangservice, jeg skal ikke si skråsikkert at den var på samme sum. Husker derimot godt at jeg reagerte på at det var dyrt.

Gjelder JD 7530 og 6620/30

Link to comment
Share on other sites

Merkelige greier, jeg har importert hovedtraktoren jeg har nå, en Valtra n 142 direct, å den første servicen jeg hadde på den betalte jeg jo selvsagt for, å har betalt for 2 sensorer pluss programvareoppdatering osv, men trudde at førsteservice å garanti skulle vere ei av &quot\;gullerøttene&quot\; for å kjøpe traktor nytt av norsk forhandler, vil forøvrig skryte av Torland Maskin som er valtra (lmb) forhandler her i (rogalands) område, Har alltid fått god service og den hjelpa eg har hatt bruk for, forstår skjølvsagt at eg ikkje står først i køen når eg treng hjelp, men har alti fått hjelp! Norske forhandlere må generellt ta seg skjølv i nakken! dette gjelder både med førstegangsservice, garanti å oppfølging å sist men ikkje minst lånetraktor! Synes generellt at det er alt for dårlig service fleire plasser, enten det skulle gjelde, Valtra, John Deere, cnh, mf osv osv... Norske traktor å maskinforhandlere utkonkurerer seg skjøl ut med importmarkedet viss dei ikkje snart våkner, Dei må da snart forstå at det må vere en trygghet å goodwill for oss bønder å handle av dei, viss ikkje lånetraktor, 1 gangsservice, garanti osv på nye traktorer gjelder, er det jo ingen vits i å handle av dei så lenge eg kan kjøpe samme varen til en heilt annen pris en annen plass...
Link to comment
Share on other sites

Merkelige greier, jeg har importert hovedtraktoren jeg har nå, en Valtra n 142 direct, å den første servicen jeg hadde på den betalte jeg jo selvsagt for, å har betalt for 2 sensorer pluss programvareoppdatering osv, men trudde at førsteservice å garanti skulle vere ei av &quot\;gullerøttene&quot\; for å kjøpe traktor nytt av norsk forhandler, vil forøvrig skryte av Torland Maskin som er valtra (lmb) forhandler her i (rogalands) område, Har alltid fått god service og den hjelpa eg har hatt bruk for, forstår skjølvsagt at eg ikkje står først i køen når eg treng hjelp, men har alti fått hjelp! Norske forhandlere må generellt ta seg skjølv i nakken! dette gjelder både med førstegangsservice, garanti å oppfølging å sist men ikkje minst lånetraktor! Synes generellt at det er alt for dårlig service fleire plasser, enten det skulle gjelde, Valtra, John Deere, cnh, mf osv osv... Norske traktor å maskinforhandlere utkonkurerer seg skjøl ut med importmarkedet viss dei ikkje snart våkner, Dei må da snart forstå at det må vere en trygghet å goodwill for oss bønder å handle av dei, viss ikkje lånetraktor, 1 gangsservice, garanti osv på nye traktorer gjelder, er det jo ingen vits i å handle av dei så lenge eg kan kjøpe samme varen til en heilt annen pris en annen plass...
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...