Gjest Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei, jeg har en nyere JD, som lekker hydraulikk olje ett eller annet sted bak. Noen som har vært borti slikt? Har garanti, men kunne tenkt meg og fått det fikset kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 6330_1 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei, jeg har en nyere JD, som lekker hydraulikk olje ett eller annet sted bak. Noen som har vært borti slikt? Har garanti, men kunne tenkt meg og fått det fikset kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deerer_1 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har du tømt beholderen som samler oljesøl fra hydraulikkuttakene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvegard Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Om det kommer fra hydr uttakene kan det være pakningene i uttaket det gjelder. Jeg slet litt med det på 6020-serien, men det har blitt bedre koblinger på 6030-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 6330_1 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det lekker ganske mye, og det er ikke oppsamlingsbeholderen. Det høres av og til ut som om det jobbes mye bak, selv uten noe i trekkstengene, kanskje noe feil med hydraulikk pumpen? Det lå igjen en tynn nesten sammenhengendes stripe etter meg fra marken og inn på låven. Kanskje noe med den nyinsatte koblingen med fri olje retur til graspressen..? Men oljenivået er ikke så mye under minium på det nivåglasset. Litt synd med siloballer ensilert med hydraulikkolje\;-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vil nå tru at det er lettere for deg sjølv å sjå kor det lekk,som har traktoren,enn å spørre oss som ser lekasjen kun som bokstaver på ein dataskjerm. Med litt egeninnsats,så må det da væra mugli å finne ei oljelekkasje!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har du justerbar oljemengde og spak til hyd. uttakene bak? Min 6230 hadde lekkasje i justerings skruen for mengde reg. på et av uttakene. Skrudde den helt inn og da sluttet det og lekke. Ble fikset kjapt av fk. 1.bud: finn lekkasjen. der det er vått og blankt kommer oljen ut. Er det fullt av støv i oljen utenpå traktoren, er det ikke der det lekker. Er det stripe etter deg bør det være enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 6330_1 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Takker for svar, spurte i ren nysgjerrighet om kanskje det kunne være en typisk ting på slike traktorer. Det er under kontroll nå...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar