Guest Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Det har begynt å lyse eit raudt lys på instrumentpanelet på min mf 135, og siden eg ikkje har instruksjonsbok veit eg ikkje kva det lyser for. Slik som amperemeteret måler ser det ut til at det ikkje er noko med ladinga. Traktoren er 1970 modell. Takkar for svar :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Det har begynt å lyse eit raudt lys på instrumentpanelet på min mf 135, og siden eg ikkje har instruksjonsbok veit eg ikkje kva det lyser for. Slik som amperemeteret måler ser det ut til at det ikkje er noko med ladinga. Traktoren er 1970 modell. Takkar for svar :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 rødt lys kan være olje lampen. eller lampen for ladingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Ja, det eg også tenkte, men målaren for oljetrykk virkar heilt fint og vi har sjekka at den gjer lading. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.