Guest Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Har tenkt å kjøpa ein fiat 70-90 turbo 86 mod.Kan nokon anbefala denne traktoren?Er de noko eg må vere ops på med denne traktoren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest volvo_1 Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Har tenkt å kjøpa ein fiat 70-90 turbo 86 mod.Kan nokon anbefala denne traktoren?Er de noko eg må vere ops på med denne traktoren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henke_1 Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Hvis den er mye oppjustert kan det kanskje være greit å kjenne litt på girstenger mht. synkronisering? Tipper at samme girkasse sitter opp til og med 80-90, men greit å kjenne etter litt. Prøv den på veien og kjenne etter på høye gir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JossiTronsi Posted April 16, 2019 Share Posted April 16, 2019 Hei Hei! Når jeg skulle fylle hull i veien her en dag slapp skuffen på min fiatagri 70-90. Klarer ikke å se hvor lekkasjen kommer fra, men er det noen som har et forslag hvor jeg kan starte å se? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan G Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 HeiOm front hydraulikken slipper og du ikke ser tegn til lekasjer, er det mulig du har intern/innvendig lekasje på komponenter.Det kan også være lekasje eller feil justering på ventil-blokken til fronthydraulikken.Er du heldig er det bare å justere wiren/staget på blokken slik at den jobber korrekt. ( Begynn med å se på dette)Kan også være pakningsringen på stempelet som er lekk.Om du må overhale sylinderene så bør du bytte alle pakningene når du har den åpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts