Guest Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Er det noen andre som kjenner til kaldstartproblemer på denne traktoren? Jeg får ikke startet i 17 minus, og kaldere. Det er det samme om jeg bruker motorvarmer eller ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Er det noen andre som kjenner til kaldstartproblemer på denne traktoren? Jeg får ikke startet i 17 minus, og kaldere. Det er det samme om jeg bruker motorvarmer eller ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Hei. Er du 100% sikker att det ikkje er dieselen? Denne traktoren er testet i 40 minus,så det er normalt ingen problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Hvordan oppfører den seg? Starter den og stopper igjen, eller starter den ikke i hele tatt. Er en ny programvare på tur som skal bedre kaldstartegenskapene betraktelig på Versu og Direct.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.