Jump to content

Dekk valmet 365

Guest

Recommended Posts

Har en valmet 365s

på denne har jeg 16.9R30 bak og 11.2R24 foran

Bruker denne i skogen på vinteren og kunne tenke meg bredere framdekk kan jeg putte 13,6 på foran

takker for svar

Har en valmet 365s

på denne har jeg 16.9R30 bak og 11.2R24 foran

Bruker denne i skogen på vinteren og kunne tenke meg bredere framdekk kan jeg putte 13,6 på foran

takker for svar

Hør med Kr. Faksvåg. De kan utvekslingsforhold, forspinn og hva slags dimensjoner som kan konbineres. Samt at de har rimelige dekk, evt. noe som er nye avmonterte i sin dekkbank.

Guest ValtraN92_1
Har en 665 med 12,4-24 og 16,9-34. Framdekkene er utslitte, forstår jeg riktig at det ikke gjør noe særlig med 13,6 framme? Kikker mest på brukte, hvilke dimensjoner i millimeter kan også brukes? (kjørt 6000 timer, orignal dekk, 20-30% rest bak)

Xeobib: \&quot\;Nei ser på konedata.net at det er 12,4-24 /16,9-34 som er standard på 665++\&quot\;

Ja det stemmer, men 665s hadde 12,4-24 /18,4-30 som standard. Er jo bare pirk,men ville bare nevne det, da dette vel nesten bare står i intrukjsonsboka.

• 2 weeks later...
har ein 465 s. har 360/70-24 framme. er dei breiaste dekka ein får på orginalfelgen trur eg. virka so dei e litt for breie etter at me skifta dekka i fjor, frå taurus til vredestein, felgen knip sidene inn litt :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...