Gå til innhold

Dekk valmet 365

Gjest

Anbefalte innlegg

Har en valmet 365s

på denne har jeg 16.9R30 bak og 11.2R24 foran

Bruker denne i skogen på vinteren og kunne tenke meg bredere framdekk kan jeg putte 13,6 på foran

takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en valmet 365s

på denne har jeg 16.9R30 bak og 11.2R24 foran

Bruker denne i skogen på vinteren og kunne tenke meg bredere framdekk kan jeg putte 13,6 på foran

takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med Kr. Faksvåg. De kan utvekslingsforhold, forspinn og hva slags dimensjoner som kan konbineres. Samt at de har rimelige dekk, evt. noe som er nye avmonterte i sin dekkbank.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1
Har en 665 med 12,4-24 og 16,9-34. Framdekkene er utslitte, forstår jeg riktig at det ikke gjør noe særlig med 13,6 framme? Kikker mest på brukte, hvilke dimensjoner i millimeter kan også brukes? (kjørt 6000 timer, orignal dekk, 20-30% rest bak)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xeobib: \&quot\;Nei ser på konedata.net at det er 12,4-24 /16,9-34 som er standard på 665++\&quot\;

Ja det stemmer, men 665s hadde 12,4-24 /18,4-30 som standard. Er jo bare pirk,men ville bare nevne det, da dette vel nesten bare står i intrukjsonsboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
har ein 465 s. har 360/70-24 framme. er dei breiaste dekka ein får på orginalfelgen trur eg. virka so dei e litt for breie etter at me skifta dekka i fjor, frå taurus til vredestein, felgen knip sidene inn litt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...