Gå til innhold

hyttefjøring på mf 6470


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! har ein 6470 massey.så er de det at hyttefjøringa fungerer ikkje lenger.. trur de er kompressoren så har tatt kvell, og så tok eg å pumpa in luft me kompressoren i der så ein skal ``drenere`` tanken så fjører jo hytta men så siger møkje av lufta ut etter ei stund:. om de kan vere dei luftputene så leker? nåken så vett ka dette er eller har tips elle erfaring?? har ikkje snakka me eiksenteret ennå. traktoren har godt snart 3000 t.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Hei! har ein 6470 massey.så er de det at hyttefjøringa fungerer ikkje lenger.. trur de er kompressoren så har tatt kvell, og så tok eg å pumpa in luft me kompressoren i der så ein skal ``drenere`` tanken så fjører jo hytta men så siger møkje av lufta ut etter ei stund:. om de kan vere dei luftputene så leker? nåken så vett ka dette er eller har tips elle erfaring?? har ikkje snakka me eiksenteret ennå. traktoren har godt snart 3000 t.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Du høyre vel um kompressoren går el ikkje. Bi mæsåm for domt å bynde spørja andre,når du sjøl ikkje eingång veit um kompressoren går. Å e kein nå si mæ sikkerheit at kompressoren ikkje går e da. Sjå på sikringje du fysst.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein

Kjenner ikke til så mye luft annlegg på traktor. Men har vært en del borti lastebiler samt buss og det er relativt vanlig at en har noe leksaje i mindre eller større grad( har hatt lastebil på 4-5år som nesten tømtes for luft bare over natten). Dette er til vanlig ikke noe stort problem da kompressoren etter fyller jevnlig. Problemet kommer hvis den ikke virker for da vil en jo før eller siden gå tom for luft.

Det jeg vil frem til er at å leite etter, lokalisere og reparere en \&quot\;liten\&quot\; luft leksaje vil sansynligvis være mer strevsomt en å få fikset kompressoren. Samtidig har du ingen garanti for hvor lenge anlegget holder tett.

Er lekasjen stor stiller det seg selvfølgelig litt anderledels.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
har hatt problemer med kompressoren selv, men da var det at kompressoren gikk hele tiden. man legger ikke så mye merke til om den går eller ikke, men hvist man tar ut sikringa og setter den i så merker man det. skifta kompressor da ble det i orden. syns det er bort kasta penger med fjøring i hytta, hadde jeg skulla kjøpt en tilsvarende traktor nå skulla jeg ha kutta ut fjuøringa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...