Gå til innhold

kjøp av traktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Vurderar kjøp av traktor. kva er best av:

 

New Holland T6070 el T6080

Case IH Maxxum 130 MC( 4 syl) el 140 MC

Fendt 716 (el 718?)

 

New Holland og Case har fordelen av at det er 5 minutt til verksted og det er 1 time til andre verksted. Ved bytte av merke ser eg kun fendt som ein aktuell traktor.

 

Har idag en NH 110 TSA og fendt 307LSA.

 

Det er TSA''''en so skal byttast. Arbeidet traktoren skal nyttast til er massetransport/gravemaskin, (driv litt med gravemaskin som tilleggsnæring), rundballetransport og rundballepressing (kombipresse med enten Orkel HiQ eller Mchale Fusion) og elles generell jordbruksdrift.

 

Økonomi er ikkje det som veg tyngst, då det i utgangspunktet er galskap å kjøpe ny traktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjellp_1

Vurderar kjøp av traktor. kva er best av:

 

New Holland T6070 el T6080

Case IH Maxxum 130 MC( 4 syl) el 140 MC

Fendt 716 (el 718?)

 

New Holland og Case har fordelen av at det er 5 minutt til verksted og det er 1 time til andre verksted. Ved bytte av merke ser eg kun fendt som ein aktuell traktor.

 

Har idag en NH 110 TSA og fendt 307LSA.

 

Det er TSA\'\'\'\'en so skal byttast. Arbeidet traktoren skal nyttast til er massetransport/gravemaskin, (driv litt med gravemaskin som tilleggsnæring), rundballetransport og rundballepressing (kombipresse med enten Orkel HiQ eller Mchale Fusion) og elles generell jordbruksdrift.

 

Økonomi er ikkje det som veg tyngst, då det i utgangspunktet er galskap å kjøpe ny traktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har stått mange anbefalinger inne på forumet her tidligere med bruk av Fendt som transporttraktor. Vil anbefale å bare se litt rundt på trådene her ang traktorer, så får du lese litt mellom linjene. Kanskje du finner noe lurt der.

Men 5 min til verksted bør veie tungt. Vil nok tro det er lettere den dagen det står stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjellp_1

burde vel korrigere spørsmålet til:

 

er det nokon som har brukarerfaringer med New Holland T6070?

 

Sidan det sikkert er den so er mest aktuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...