Gå til innhold

traktorhandel


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

 

var i går å kikket på en Ford traktor, denne:

 

http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tractor/object?finnkode=24647773

 

gikk så smått over å kikket. fant da ut at styrekulene/leddene måtte skiftes, og stor slakke i senteropplagringen på framakselen.

 

frontlaster manglet ene redskaplåsen, var også lappet med sveising og diverse.

dårlig med dekk framme og manglet noen deksler.( batterideksel, sidedeksel på motor og et deksel som skal være innom H.bakhjul.

 

Traktoren har vært inne på "service" for 10.000kr.

der det har vært skiftet vendegirvaier, lyspærer, sikringer og ryddet opp litt i ledningsnett sa de. fant ikke noe mere der og da, men er det noe mer som kanskje burde vært sjekket.

Og hva syns dere om denne med de feilene som jeg har funnet til nå?

 

Dette er mitt første traktor kjøp, så kom gjerne med gode tips og innspill.

 

mvh

 

Thor Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

 

var i går å kikket på en Ford traktor, denne:

 

http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tractor/object?finnkode=24647773

 

gikk så smått over å kikket. fant da ut at styrekulene/leddene måtte skiftes, og stor slakke i senteropplagringen på framakselen.

 

frontlaster manglet ene redskaplåsen, var også lappet med sveising og diverse.

dårlig med dekk framme og manglet noen deksler.( batterideksel, sidedeksel på motor og et deksel som skal være innom H.bakhjul.

 

Traktoren har vært inne på \&quot\;service\&quot\; for 10.000kr.

der det har vært skiftet vendegirvaier, lyspærer, sikringer og ryddet opp litt i ledningsnett sa de. fant ikke noe mere der og da, men er det noe mer som kanskje burde vært sjekket.

Og hva syns dere om denne med de feilene som jeg har funnet til nå?

 

Dette er mitt første traktor kjøp, så kom gjerne med gode tips og innspill.

 

mvh

 

Thor Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn_1

For å si det Jeg ville ALDRI ha kjøpt denne om jeg så skulle ha fått den gratis.

 

Tyder på at denne Ford 7740 sle er veldig godtbrukt som bulldoser å mangel på service å vedlikehold .

alt for mange feil å mangler på denne synes jeg. det med framakslen er dyre delere men tyder på at du må kanskje skifte hele opphenget for framaksel i væresetefall

 

Ryddet litt i ledningsnettet sikkert ++++ mye mer så kan hende enn må plages med elektronikken

 

kan hende jeg tar feil om denne traktor med utfra det du beskriver så er det ikke noe jeg ville ha kjøpt.

 

 

Ford 40 serie er en holdbar traktor men det finnes unntaket sånn som denne som er blitt missbrukt å ut ravet å kjørt til det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

Har kikket litt på denne:http://www.finn.no/finn/b2b/agriculture/tractor/object?finnkode=24745435

 

men er en del større traktor da.

 

noen som vet ca frakt fra moss til molde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du får det for 1200 pr. lengdemeter. Fikk iallefall den prisen frå Rogaland til Sunnmøre hos Fjord1 transport, sjekk med dei tlf 90733405
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...