Guest Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 jeg lurer på hvordan pasering i bomring med traktor registreres? kjørte gjennom bomring med traktoren her om dagen og glemte selfølgelig av og betale da jeg ikke tenkte over dette, har jo brikke på begge bilene så kjørte på "gammel vane" gjennom. noen som vet om kamera i bomringen tar bilde bak kjøretøyet, er jo der skiltet er på traktorer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ung_bonde_1 Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 jeg lurer på hvordan pasering i bomring med traktor registreres? kjørte gjennom bomring med traktoren her om dagen og glemte selfølgelig av og betale da jeg ikke tenkte over dette, har jo brikke på begge bilene så kjørte på \"\;gammel vane\"\; gjennom. noen som vet om kamera i bomringen tar bilde bak kjøretøyet, er jo der skiltet er på traktorer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 hei. bare å kjøre. kamerane tar bare bilde foran på kjøretøyet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 tæk bilde frå bak mæ ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn_1 Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Bare å kjøre rett igjennom, Traktor er fri tatt for bomringavgift. Har kjørt selv igjennom bomringen 2 3 ganger ikke fått å nå bot ennå, det er 3 måneder siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ung_bonde_1 Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 høres bra ut.. da er det bare og kjøre:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.