Gå til innhold

Hjelp til å finne igjen traktor?


Gjest

Anbefalte innlegg

Det var nok en slik, de har en karakteristisk \&quot\;stump\&quot\; som ingen andre deutz\'\'\'\'er hadde.

Noen som vet hvor denne ble av da? Det må jo også ha vært en av norges største traktorer på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på youtube nå å det var nok en slik en ja.husker at den blei stående på fabrikken en stund etter di hadde sluttet å bruke den. når jeg tenker etter så lurer jeg på om jeg så en salgsanonse på den på finn for noen år siden, der det blei opplyst at den hadde gått som test traktor og hadde ett serdeles lavt timetall.eller er det d13006a jeg blander med nå.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har et fnugg av følelse for den annonsen, men kan være at man blander sammen med en stor amerikansk John Deere 2-hjulstrekker som ble solgt for ikke så mange år siden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ahh! fantastisk!

 

Gleder meg til å lese reportasje og se bilder i BG om disse to traktorene, nå er de jo lokalisert!

 

Det blir litt av noen \&quot\;midtsider\&quot\; !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart å så kor my uferstand det om John Deere i det forumet her!

 

Alle som har to aua sjer at Kverneland aldri har vist fram ein US-JD med bakhjulstrekk i katalogen!

 

De ha vorre ein 2wd 3040, ja! Men hainn e laga i Mannheim!

 

Dæm har hatt ein 4440. Og det e med 4-hjulstrækk. Hain e bl.a. vist med sexskjærs semi-væindeplog. Prøv det med 2wd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Anonym
traktoren er i heller dårlig stand, mye rust i hytta og bærer preg av å ha stått lenge, planen er å få restaurert traktoren. holder til i aust agder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...