Gå til innhold

Landini traktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en traktor for brøyting og litt lasting med lasteapparat. Har sett på en Landini Blizzard 95. Er det noen som kan fortelle litt om dem? Jeg er skeptisk til et for meg, ukjent merke. Er interessert i å høre om Landini generelt, ikke bare Blizzard 95.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Skal kjøpe meg en traktor for brøyting og litt lasting med lasteapparat. Har sett på en Landini Blizzard 95. Er det noen som kan fortelle litt om dem? Jeg er skeptisk til et for meg, ukjent merke. Er interessert i å høre om Landini generelt, ikke bare Blizzard 95.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6470_1

Tidligere var vel en del Landini modeller nermest kopi av MF og omvendt.Nå er Landini eid av samme firma som McCormick så du vil nok finne endel likheter der,så Perkins har nok fulgt Landini lenge.

Som så mange merker med relativt lave salgstall tror jeg det nok har mer med ett dårlig utviklet forhandlernett å gjøre en kvaliteten på traktoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke MF denne tråden skulle handle om,men det var fortsatt Perkins i en del modeller iallefall fram til 2007.Så så veldig gammel er jo ikke MF med Perkins.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Det blir Landini på mæ. Har leita på foruma både i USA og Europa og faktisk ikke funne nån med negative uttalelsa. Og det e ihvertfall dela å få tak i i Norge. Æ e fortsatt interessert å få tips om Landini.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...