Gjest Anonym Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Greit å vite om dette med utvendig betjening av senkefunksjonen. Har snakket med FK. om hastigheten men dette er fast. Raskere jobb ved å bruke invendig betjening. Er ellers imponert over 5100 r en helt annen klasse på flere punkt enn A serien til Valtra,- mye mer for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alex_1 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Angrer enda bittert for at det ikke ble en 5100r på meg. Svært overbevisende traktor for min del, men var for sein til en god handel her i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Nye kampanjer på %-serien nå, sjekk Akkurat Nå som snart kommer i Posten \;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Prøver igjen.. Nye kampanjer på 5-serien nå, sjekk Akkurat Nå som snart kommer i Posten \;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Kjenner til 5100r ja kaller den bare mopeden. Grei nok til småting men er fryktelig jerv på clutshen bla a. Utvendig senkehastighet er som alle JD ubrukelig og kan ikkje stilles. Beklager har ikkje sansen prøv heller en liten Massy eller Case. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 \"\;Usminka\"\;: Hvor mye veier slåmaskina di og hvor brei er den? Er det så å si flatt er det ikke noe problem å bruke 5100R. Er det bratt hos deg så vil jeg anbefale å gå opp til 6000 serien hos JD. Stødig traktor vil jeg si. Vekta på traktoren er alfa/omega i bratte bakker. 5100 blir vel litt lett i bratt terreng med ei tung slåmaskin på sia, men den vil jo greie å gjera samme jobben som \"\;storebror\"\; men litt er litt lettere i \"\;baken\"\;. Jeg ville ha gått for ein 6000 serie hos JD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vegard_1 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Har ikke helt fått med meg om slåmaskina di er slep eller trepunkt, det har en god del å bety, og om lessevogna di har brems. Men jeg trur du er inne på noe, at vekta i en 6030-serie er kjekk å ha i bratta. Kan vel komme noen gode tilbud på sluttsalg av denne serien og nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hei,hvilken girkasse anbefaler dere ? Noen erfaringer? Autoquad eller powerquad? Klarer ikke å bestemme meg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg tror det er de samme gearkassene. Autoquad har vel bare en knapp for å velge automatisk girskifte av hurtiggirene, så det er vel bare litt programvare som skiller de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ok,da er jo det greit. Takker :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar