Gjest Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei. Jeg har en 1995 mod. John Deere 6400. 3500 timer. 40 kmt. For et lite år siden begynte speedometeret noen ganger å vise halv fart av virkelig hastighet. Dette ble etter hvert oftere og oftere. Nå viser den bare halv hastighet hele tiden. Jeg mener å hørt det er to følere for hastigheten. Regner med feilen ligger der. Er det noen som vet hvor evt den/de følerene ligger? Ha en fin dag.. Mvh Bård Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bard_1 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei. Jeg har en 1995 mod. John Deere 6400. 3500 timer. 40 kmt. For et lite år siden begynte speedometeret noen ganger å vise halv fart av virkelig hastighet. Dette ble etter hvert oftere og oftere. Nå viser den bare halv hastighet hele tiden. Jeg mener å hørt det er to følere for hastigheten. Regner med feilen ligger der. Er det noen som vet hvor evt den/de følerene ligger? Ha en fin dag.. Mvh Bård Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JK_1 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 speedometer sensoren ligger oppå bakstussen på høyre side,innen for solenoideventilen til sperra. vanskelg å komme til og enda vanskeligere å skifte.. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bard_1 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hei.. Takk JK.. Jeg får se på det en dag :-) Mvh Bård Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar