Gå til innhold

veske/luftavkjølt motor


Gjest

Anbefalte innlegg

Vannavkjølt er jo det mest brukte var noen med luftavkølte før deutz hadde detog sikkert andre som hadde deutz motorer, tror og att same og noen italienske kom med luft kjølte motorer. Tror dei har vannavkjølte motorer på dei nye. Men dei produserer luftavkøle motorer forsatt vet ikke hvem som bruker det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agrostar_1

Er vel vanskeleg å sei om nokon av dei er best. Har sine fordelar begge to. Væskekjølde får mykje bedre varmeapparat, men det tek lenger tid før ein får opp varmen på dei. Luftavkjølde er det berre tut å køyr med, du treng ikkje tenke på om væska er gammal og ureinsa eller om den taklar kulda.

 

Når \&quot\;Markus S\&quot\; seier at dei går fortare varme lurer eg på om han meinar opp til driftstemperatur eller om han tenker på at dei går for heite. Det er jo kun Deutz som så og sei som har brukt luftavkjølde opp til nyare dato, og du skal køyre dei hardt skal du greie å få dei for varme. Einaste tilfella eg har vore borti var nokon bortpå austlandet som hekta på svære plogar og drog avgårde i lav fart. Da KUNNE dei gå heite, men ellers så er det umuleg å få det til. Om dei går innandørs eller utandørs er akkuratt det samme, vifta går. Er ein grunn til at du ser luftavkjølde Deutzar på betongbilar, agregat, boreriggar og mykje anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agrostar_1

Hmm, har den ikkje tilgang så luft så er det verre, og i ein silo er det heller dårleg med det. Er ihvertfall ikkje noko problem å stå 10 timar på ei møkapumpa i over 30 grader.

 

Einaste luftavkjølde eg har prøvd er Deutz, og 06-serien, og varmeapparat på dei, det er der. Meir er det ikkje å sei. DX serien og alt som begynnar på Agro hadde mykje bedre varmapparat, men var det kaldt måtte du køyre dei noko hardt for å holde varmen har eg blitt fortald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agrostar_1
Trur det er gjort på DX som på 06 at det er varmen ifra motoren som blir leia via røyr inn i hytta. Kan jo tenke deg sjøl korleis det blir... Du kan få dei med dieselvarmar i hytta, men det er jo ein klump og dei funkar/funkar ikkje.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agrostar_1
Er nok alle Magirusar som har den typen den... For alle kom med Deutz motor, dei har aldri hatt noko anna. Men det må ha vore noko gale på den du har prøvd for det skal no gå ann å regulere varmen på dei. Har ihvertfall vore det på dei eg har sett på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1

Det var Magirus fra 50-tallet med rund snute som hadde eksosrøret inne i hytta som varmeapparat.

Senere modeller har brukt flere sløsninger: Dieselbrenner, varmluft fra kjølevifta, og motorolje. Luftvarmingen var noe svineri. Det økte støynivået betraktelig, og det luktet både olje, diesel og eksos.

Motoroljen i varmeapparatet var faktisk fullt brukbart etter at vifta ble termostatstyrt, og motoren lettere holdt temperaturen. For traktorer er problemet at det meste av den kjøringen som foregår om vinteren er lett, så motoren blir ikke ordentlig varm.

SAME har hatt en egen dynamo til et elektrisk varmeapparat, og etter det jeg forstår fungerer det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Same Antares 130 har ihvertfall en egen dynamo som går til det elektriske varmeapparatet. Her jeg bor er det ofte 10-12 minusgrader ute når jeg brøyter. Jeg benytter en kupevarmer i lag med motorvarmeren slik at hytta er varm når jeg starter og har da ingen problemer med å holde brukbar varme i hytta mens jeg jobber. Imidlertid er det en ulempe at varmeapparatet ikke leverer skikkelig før turtallet kommer over 1600 rpm. Av alle ting står det også en Ebersprecher bensinvarmer i traktoren men den bruker jeg faktisk ikke da det aldri har vært nødvendig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...